Sentuhlah saya

16 December 2009

K.long x leh kuar hospital lagi..

Salam...
morning...
huwa.....aku memanjang x da mood nih...

nak kata kurang tido....aku tido 7 jam..da x bgn lambat..huhuhu sharp kol 8 da smpi opis..

Kelmarin aku ada cakap k.long blh kuar spital smlm kan?...
tp x kuar2 lg...
sbbnya Doktor x bukak lg tiub salur kencing k.long..
Hr2 aku call Future mum..tya pasal k.long...

Alhamdulillah..k.long makin sihat n bertambah sihat.
cumanya...
k.long agak x selesa kt PPUM...
sbbnya dia kata...proses dialisis kt situ Doktor x pantau..cuma nurse yang jaga..
erm..pendapat aku..
kalau pesakit dalam pemerhatian..seharusnya Doktor wajib pantau...

x pe lah..sabar je lah k.long...
insyaallah x lama je lg..pas ni mesti dh leh kuar...
doktor pon dah ajar k.long jalan guna tongkat...

Mudah2han cepat k.long sihat ye....

No comments: