Sentuhlah saya

29 December 2009

I miss the gemok n kurus so much...

Salam..
morning babes..
huhuhu..
tuesday blues..motip..hikhik...
aku mmg hr2 sakit..

hr ni da slasa...besok rabu..lusa khamis..
insyaallah aku balik...yeayyy...
sukeeeee...
tp x tau budak2 ni ada ke x ?....
kejap je masa berlalu..
Damia da petah bercakap...

pantang aku berdiri depan cermin..mesti dia wat muka comel n...
"along...nak gi mana?"
"nak ikut..."

umur br 2 tahun tp cakap mmg jelas..x pelat lgsg...
da knl banyak benda..dan jgn sesekali cakap benda bukan2 depan dia..
cepat sangat dia leh tangkap n igt..
lg r lau benda pelik2 nih...

satu hr tu aku nk balik dr kuar ngan azah...
kebetulan aku pki tali bra yang lutsinar tuh..
then dia nampak...

damia:along apa tu..(sambil tunjuk kat badan aku...)
aku:apa dia..(mencangkung menghadap dia)
damia:ni lah (sentuh tali bra aku)
aku:owh...kakak x leh pki lg.nanti kakak da besar kakak pki ea..
damia:alah nk pki jugak...kakak da besar...
aku:dah besar ke?br 2 tahun...erm....(pening gak budak ni lau dh terlebih bijak)

owh..banyak lagi..kerenah dia nih..
lau bercakap x tau nk berhenti..
pot..pet..
banyak sgt soalan dia.
camana ni aku rindu kat budak2 nih..hehehe
tu tandanya nak kn kahwin cepat..tettt...hahaha


Damia@kakak
Dania@adik
Dania fresh look
My bubu...




1 comment:

Love Says it All~ said...

LATEST MAKEUP CLASS SCHEDULES:

PERSONAL CLASS @ SHAH ALAM : RM150/PERSON 9/1/10
PERSONAL CLASS @ T'GGANU : RM250/PERSON 15/1/10
PERSONAL CLASS @ KELANTAN : RM250/PERSON 16/1/10
BRIDAL CLASS @ SHAH ALAM : RN500/PERSON (2-DAY CLASS) 23&24 JAN 2010

REGISTER NOW!! LIMITED SEATS FOR ALL CLASSES!
BRING YOUR FRIENDS ALONG AND GET DISCOUNT RM20 FOR EACH FRIEND YOU BRING.

016-2128740
WWW.EYRARIZAL.COM