Sentuhlah saya

22 December 2009

Friday night...Happy with his family (^_^)

Salam.
Alhamdulillah...
hr khamis yang aku balik johor sorang2 tu..
aku selamat sampai dgn bahagianya..

Aku call En.Bf siap2 bgtau aku dh nak sampai exit pagoh..
sbnrnya aku dh nak sampai pt.sulong..
bohong sunat...konon nak wat surprise..sempat lg aku singgah lily florist
beli bunga rose tok En.BF.. :-p
aku kan Gf yang baik hahaha3

Pastu terus ke rumah En.BF..
aku bg salam mcm nak rak..sambil panjat tembok rumah dia..
senyapppppp..je..
tv bukak tp x da org..
tros call future mum...

Aku:makcik kat rumah k.long ke?
Future mum:ha'ah..
Aku:apis ada kat rumah x ?sy bg salam x berjawab..
Future Mum:x berjawab?pakcik kau pon ada kat rumah.
Aku:da call n bg salam,x da sapa jawab pon.
Future Mum:Pakcik solat kot.Ntah2 apis tido...

Then future mum terus call future dad...
mmg sah...En.Bf tido depan tv..
gila pekak,aku jerit2 x dgr...
siap jiran sbelah rumah dia tolong hon keta lg..
Future dad dlm bilik tgh solat mmg ler x dgr aku bg salam.
En.Bf solat gak depan tv sambil berdengkur...
hampeh...punya xcited nak wat surprise siap beli bunga ros bagai..dia membuta..

Pas Future dad kejut br dia bangun..
kuar rumah tgk muka aku..
bukak pintu keta n sbg tido dalam keta aku...wahh kejis.....(^_^')
letih dan payah ye nak kejut si gemok ni bangun..adoyaiii camana lau jd laki aku esok...

Pejam mata tp bercakap ngan aku..
kitaorg x da hala tuju tok malam tu..
aku decide nak gi rumah k.long,lepak rumah akak dia je r ...
layan anak2 k.long pon best gak,lgpon nak tgk k.long skali...

Alhamdulillah..k.long dah semakin sihat..suka aku tgk
dia dah leh gerak sdr wpon kn pki tongkat...
aku apa lg melayan anak2 k.long...
meriah betul,kebetulan ada org dtg melawat k.long.
aku stay kat dapur ngan budak2 nih...
makan2+main congkak..hahaha..

Owh ye kat bawah ni aku ada snap pic anak bongsu k.long
dah pandai peace bagai n kenyit mata lau nk amik gbr...
aku pon layannnnnn jer....



Nur Aina Balqis
Terkenyit2 mata aina...

Peace to future mak su..hahaha poyos

Future mum + En.Bf + La Dolce Aina = i'm happy with his family
Thank God...




No comments: