Sentuhlah saya

09 December 2009

Seharian di Hospital

Salam...
selamat pagi....
Pagi yang indah......
tp hr ni aku x mengharapkan apa2 seperti semalam....
(i'm speechless.... :'-( )

Semalam berlaku kekeliruan,aku igt HUKM...
rupanya kat Hospital UM..
tp x pe,yg ptg aku selamat sampai ke sana....
Satu hr yang penuh debaran....
Aku,Future mum,future sis n her husband...menunggu k.long...
k.long masuk dewan bedah kol 9a.m till 4.30p.m

Mak mana yang x susah hati tgu anak bertarung dgn nyawa...
Puas aku pujuk gi makan...Future mum tetap degil...nk tgu k.long gak...
En.Bf awal2 dah angkat bendera PUTIH....
x larat nk pujuk mak dia gi makan...

Bila dh makan pujuk cepat2 aku n Achik (akak En.Bf) bawak Future mum gi makan....
x putus2 kami berdoa...moga2 k.long selamat kt dlm dewan bedah...
aku mmg x larat nk dok kt situ lama2..karang aku plak yang sakit..
sbbnya ramai je yang masuk emergency...dgn mesin penuh kat katil..takotttttt

Sampai ke petang family mertua k.long sampai...
ruang menunggu penuh....
i ni sapalah kan..belom jd bini..haruslh mintak izin tgu kat luar...
Future mum mcm berat nk kasi aku tgu luar..tp aku cakap anak bujang dia ada tmankan aku...
then..ok...dia bg.(sbnrnya aku sgn ngan family mertua k.long)
Petang bila k.long da kuar je diaorg semua serbu...
akun En.BF..tgk je lah....
x nak mengganggu....lgpon k.long masih kena panahan bius lagi...

Pastu kitaorg gi minum petang....
aku salam2 ngan family En.BF...
then balik.....

No comments: