Sentuhlah saya

28 December 2009

kau nak mati ea?

Salam...
aku ni tgh malas nak study..
knapa ye?

tgh2 ym ngan my ex-schoolmate..
kitaorg citer r pasal zaman muda2 dulu..
then aku cakap ngan dia


aku:din,aku malas r nak belajar
kudin:kau jangan nk mengada2 aku sepak kau laju2 karang...kau ni angau lebih
aku:hotak kau..aku mls sbb wat tesis tu susah..
kudin:hotak aku ok je..wei aku rindu r ayat yang kau slalu cakap tu...
aku:KAU NAK MATI EA?
kudin:hahahahaha...aku rindy gila ayat nih..
aku:biol..
kudin:sbb long,cuma kau sorang je yang pandai sebut ayat ni..lau org lain sebut x best..
aku:hahaha
kudin:kau jangan apply kat bf kau plak...
aku:kau gilo..

hah setakat tu je r kitaorg recall balik benda2 yang lepas
dia banyak bg nasihat
aku brainwash dia
dia brainwash aku
haha..ooo ye..kudin ni lelaki ye..bukan pondan n sebagainya..hahaha

tahap kemalasan aku sudah mencapai tahap biadap sgt2....haha
owh...bilalah aku nk jd manusia sedar diri nih.

sebenarnya aku rindu gak nak sebut2 ayat nih.."kau nak mati ea"..hahahaha
bukan doakan org..kadang2 spontan je kuar dr mulut..
x sgaja...dulukan x da bf..haruslah perangai mcm lelaki saja..sbb kawan2 semua lelaki...
alahai..rindunya nak balik ke skolah....

P/s:doakan aku jd manusia yang rajin ye... :-)

No comments: