Sentuhlah saya

17 December 2009

Walimah Temah&Elly

Salam..
Morning..hr ni da khamis..cepatnye...
Huhuhuhu2 sebenarnya x sabar nak balik kampung nih...

Entry ni aku nak cerita pasal majlis ex-classmate masa kat ASPUTIGS dulu..
(ASRAMA PUTERI TEMENGGONG IBRAHIM GIRL SCHOOL)
kitaorg konvoi ge reramai...dlm 1 hari ada 3 majlis aku nk kn attend..
wuhuuu..ramai kawan2 yang dh kahwin...




Me n my lovely cousin...ain

testing camera..tgk chantek x?hahaha2

Me n ina..si kepochi (aku pon sama..ye..sj nak cakap org)


Dari kiri,Sulastri,Huda si pengantin baru,ekin n ina.



Fiqa n Azlina


Aqeen the future bride


Elly & husband...
Gambar kt rumah temah x da dlm camera hp...
harap maklum..huhuhu...
Elly ni dulu student yang sgt skema n baik...
x sangka plak dia kahwin dulu...
all the best dear...smoga berbahagia hingga ke akhir hayat..
Gila best jumpa kawan2 lama...
teruja sgt,gelak2 x hengat dunia...
mula r msg2 recall memori zaman skolah dulu...
alangkah bestnya kalau dapat ulang balik ms lalu...cfrm aku study betul2 hahaha...
Tapi x nak lah...
i love the way i am...
aku suka buat benda2 yang melanggar peraturan sehinggalah kena buang asrama...
ok..x pe..tang tu nanti aku cerita lain....
Owh...aku sgt sukeeeeeeeeeee zaman skolah....
t.a.t.a







No comments: