Sentuhlah saya

04 December 2009

Steamboat Tupai-tupai

Salam...
morning babes...
(T_T) entry hr nak ajak korang gi makan steamboat kat tupai2...
huhuhuhu..bukan aku nk belanja ye..korang gi sendiri,
sbb korang lagi banyak duit dr aku...

Last sunday kan En.Bf teman aku balik serdang...
jd aku laksanakan r niat aku nk belanja dia makan kat tupai2..
before ni aku wat dia kecur air liur je...crt pasal steamboat kt sini..huhuhu..
kemudian dia lak xcited lbh2..(haruslah kan asal aku mkn best2 je aku crt kat dia..)
kat batu pahat kan x da tpt2 makan..(Tipulah x da,ada tp x banyak mcm kat selangor n kl)

dah jd satu habit...untuk aku xplore kedai2 makan yg menarik atau aku view kat blog2 org lain..
huhuhu kenyataan ye..SAYA MEMANG KUAT MAKAN...
kalau ada duit lebih berani r nak cuba makan2 kat tpt yang mahal sket..saja je nk tau sedap atau x ...kalau x berduit sgt jalan2 cr makan kat tpt2 biasa je..yang ptg makan..

kenyataan lg...saya sgup berhabis duit untuk makan....(itulah saya yang sbnrnya...)

Kacang sebagai pembuka selera... Jus strawberry

air laici
Bahan2 untuk steamboat..yang mentah ye..(actually banyak lg pilihan)


Kemudian masukkan dalam nih...(poyo je kan mcm lah org lain x tau)


Ok,gambar2 ni semua En.Bf yang amik..kiranya entry kali nih..gambar adalah hasil picitan tangan dia ler...

Masa ni aku tgh sibuk2 nak susun pgn atas meja,dia pon sibuk ajak amik gbr..makanya terhasillah muka aku yang selebet...

Gambar adalah biasa2 sahaja,
kalau korang nak gbr best...datang ler ke Restoran Tupai-tupai jalan dewan bahasa....
jadinya korang makan n amik gbr yang lg cantik dr gambar aku..
aku malas nk bawak camera,makanya pakai je lah hp.....
hp pon dah veteran...ada sapa2 nk belikan baru..(En.Bf sila berikan perhatian penuh untuk permintaan ini ye....)
Steamboat kat tupai2 ni buffet...
satu kepala RM28++++
untuk makan je harga tuh..air x kira...
start buffet kol 6p.m-11p.m...
nakkan kepastian korang gi sana dulu...
makan sampai pengsan....
masa aku gi ngan ila beberapa bulan lepas,
kitaorg stay dr kol 7.30p.m-10.30...
huhuhu bayangkan brapa banyak kitaorg makan...
dessert ice-cream pon ada...
korang nak senduk brapa scoop pon ikut suka...
aku n ila adalah gila ye..
makan ice cream saja 8 round...
hahaha....
tapi kat situ makan agak2 x leh nk membazir nanti korang kn bayar...
100 gram pembaziran = RM10.00
okeh tu je....
t.a.t.a






No comments: