Sentuhlah saya

17 November 2009

Aku adalah super BZ!!!!!

Salam...
Hush...rindunya nak TIDO...
hahaha..(statement sengal...tolong abaikan)
dah 2 minggu ni aku rasa letih sangat..penat gila...
sampai mata kabur ngadap screen n draft buku....

Moga Allah S.W.T permudahkan lah urusan aku....
kepala aku dah sakit sangat nih...
malam tadi je..kol 12 br sampai rumah..
jemput delegasi dr Brunei untuk seminar hr ni...

Aku x sempat berbual panjang ngan diaorg...
khamis Puan nak pembetulan aku..
alahai..Puan saya x sempat nak siapkan..
Lepas raya leh x ?
(dia bc ke blog aku...muahahahaha)

Kat Opis bz..
kat luar bz...
adoyaiiiii...
(along2 cukup2 merungut ye..kau kena igt BUKAN SENANG NAK SENANG)

ini jalan yang kau pilih...
alang2 menyeluk pekasam biar samapai habis pekasam aku makan...
HAHAHAHAHA..
(aku x pernah makan ikan pekasam pon...apa rasa eh?mesti sedap kan?)

gbr kat bwh da buktikan yang aku ni bz gila.....




Ok..lah..
T.A.T.A
aku dah terlambat untuk mengadap Allah S.W.T ni....

No comments: