Sentuhlah saya

09 November 2009

Aku kembali dengan misi...

SAlam..
monday blues..
aku x nak cakap happy monday..
takut2 kena terajang karang..
hahaha..

Penat gila....aku telah menghilangkan diri selama beberapa hari ye...
bersembunyi di Port Dickson selama yang aku mampu..hahaha
morif..nak buat org tertanya2...
aku x snap pic pon...

Owh lupa nk bgtau..
aku ke Pd merealisasikan misi misteri..hahaha..yang ku panggil 10 dalam 1..
kenapakah?
sbnrnya,aku berkira2 nak menghapdate entry pasal PD nih....
Tp nanti r aku pk2 kan..nak letak atau x..

Sbbnya blog aku diletakkan dia bawah pemantauan SIRIM...
HAhaha...motif lagi nk main2..
idak ler gitu...ssh aku nk cakap..
erm..kalau aku hapdate karang takut myusahkan ramai pihak..nanti lau aku rajin,aku bg yg light2 je...

Gumbira sungguh aku berweekend di PD..
x sedar diri bulan ni aku banyak kerja yang tertangguh...
(adeh2 sakit kepala...)

BAnyak misi aku terbengkalai nih..november adalah bulan kesibukan ye...
sbb tu aku banyak menghilang...
Wokey..aku perlu pergi skrg...nanti kita jumpa lg..
bye2 blog....

No comments: