Sentuhlah saya

24 November 2009

Station Kopitiam....

Salam...
hallluuuu...
Happy tuesday...
rindunyeeee..nk update..(mesti korang tgu aku ckp rindu kt korang kan?kan?)

wokeh..
i nak hapdate benda yg dh basi ni..
masa balik dr seminar hr tuh..
kitaorg pi mines....
ada projek baik punye...hehehe
then pasjalan2 perut adalah lapar..

Diaorg sbuk ajak gi fast food..tp aku n amy..malas..boring r fast food saja...
jd amy suggest kan tpt nih..station kopitiam..
try r..ok ke x ..mcm ok..then let see..apa yg kitaorg order n dapat..

Set Chicken chop+fried rice
with...
ice lemon tea...
and the freegive is

shopping bag..la..la..la..la..
Comel kan?
hahaha..kitaorg pakat amik set ni sbb dapat barang free..
aku adalah manusia yang suka barang free..
hehehe..bukan apa..aku cpt tertarik ngan benda2 mcm nih..
mcm best je kan...
hahaha..tu je lah..maaf ye aku lama x update..sbbnya gi outstation ke Kelantan nun...
semalam br aku sampai dr kelantan..penat lah wei..even naik flight pon..
kpala aku msh sakit lg nih...
mungkin sbb cuaca kt kota bharu asyik hujan memanjang...




No comments: