Sentuhlah saya

06 September 2009

Tok mak aku gangster...hah!!!!!!

Salam ramadhan.
Aku tgh2 dok berangan,
tb2 aku teringat satu kejadian seminggu sebelum ramadhan...
Hehehe..serius aku tgh sengih sorang2 nih..

(Mengikut penceritaan asal oleh Mak iza)
16 ogos 2009...
Tok mak & Mak iza (makcik aku yang bongsu)gi jalan2 ke pekan senggarang,
dengan tujuan untuk membeli barang...
Sambil2 tu si kecil Dania pon ada sama..menyelit.
otw balik dr supermarket diaorg....
*&^%$##.....xcident..

Tok mak terkejut n Dania menggelungsor jatuh ke bawah terlepas dr pegangan tok mak..
Mak iza dah kaku x terkata n menggigil,
dia terlanggar kereta orang sbb perempuan tu nak masuk simpang x tengok keta mak iza
dr arah depan...
Nasib diaorg baik sbb kereta belakang tu sedara mara kitaorg gak.

Bukan itu yang aku kisah kan sbnrnya,tapi energy tok mak masa dia tergezut n marah..
Dia terus kuar keta &....
Tok Mak: Hey kau buta ke x nampak keta dr depan?
Kau ni pandai bawak keta ke x?
Bod**,klu nak Ma**
Jangan ajak org lain sama,gilah ma** sendiri
Orang ramai:sabar makcik,sabar.
Tok mak:Dalam keta tu ada cucu aku tau x?
kalau apa2 jadi?kau nak tanggung?
Perempuan tu:Bukan salah saya..anak makcik x nampak saya.
Tok mak:kepala hotak kau.Klu nak masuk simpang kau kn tgu keta dr arah dpn lepas dulu.
kau amik lesen terbang ke apa?
^##.......

Hahaha...
lepas tu aku dah x sanggup nak dgr sbb aku dah guling2 ketawa...
Tok mak mmg power,x sangka bila time mcm tu dia leh fight..umur dah dekat 80..
Dia mmg lawan habis2 sampai pompuan tu menangis...
org2 kat tepi jalan semua tenangkan tok mak..
hahaha
takut tok mak naik hantu.
Selama ni tok mak aku ni lembut je..
X tau plak tok mak gangster kampong pisang...

Love u tok mak..tok mak world.




No comments: