Sentuhlah saya

30 September 2009

Moody...

Hye babes...
Thanx uncle google for the pic..

Yesterday i'm really not in a good mood..
dalam istilah aku, MENTAL..
hahaha9..
aku mmg tgh sakit sekarang ni..
kenapakah?

kerana sabtu ni seminar..
aku kn present paper..
+ aku sgt tertekan..

aku x pernah rs mental gila mcm ni skali
dulu masa degree...dulu?huhuhu mcm lama je kan..
aku x pnh mental gila mcm ni..

sakit kepala
jiwa..
segala..

dan yg paling teruk skali..
aku leh mintak putus ngan En.Bf..OMG..aku x sedar apa yg aku ckp
gila berangin perangai
sangat keji..

And thanks god..
En.BF adalah sorang yg sgt memahami...
sabar..
walaupon aku ckp benda bukan2

kawan2 yg jd tpt aku mengadu
sgt marah ngan aku..
Wah...kenapa aku sgt keji.

Tapi stelah berbincang ngan baik..
kami masih lagi..
aku tau..aku x kan mampu tanpa dia
jgn salah faham ye..
dialah sumber inspirasi

Memandangkan aku x brapa close ngan family..
and aku sgt perahsia sbnrnya..

aku lbh banyak share ngan En.BF..
aku sedih..aku cr dia
aku happy..aku cr dia..
aku nangis..aku cr dia.
aku geram..aku cr dia

walau apa pon
aku akan cr dia..

bila aku beremosi..
dia akan tadah lengan dia kat aku..
spy aku leh GIGIT puas2

Kenapakah?
aku x pnh bersyukur?
walaupon En.BF x sempurna
tp dia terlalu baik untuk aku..

Aku dlm keadaan tertekan..
serabut macam..
yang penting aku mmg tgh mental...
wa..wa..wa..wa..wa..

Tapi dia masih sbr ngan aku
masih sayang aku..
masih cintakan aku..

Nasiblah En.Bf dapat awek mental mcm aku
huhuhuhu

Aku:B, syg mintak maaf..x bermaksud nk sakitkan b..
En.BF:x pe, b faham.syg tgh kusut,banyak kerja..
Aku:still love me?
En.BF:sikit pon xpernah kurang perasaan sayang tu..
aku:erm..sorry.I tgh mental..
En.BF:x pe b faham syg tgh x siuman sekarang ni..

Korang tgk..
ada ptt dia kt aku x siuman..

Alhamdulillah..
pas jumpa lecturer pg td..
aku dah rs ok berbanding smlm..
aku dh x mental..
n En.Bf da layan bergayut ngan aku malam td selama 3 jam
panas telinga..
tp kerana aku yang tgh jiwa kacau dia dgr gak aku membebel
Actually dia yg lebih2 membebel
nasihatkan aku..

I love u r sayang...
smoga Allah s.w.t memberi aku kekuatan
menghadapi dugaan....

Dan semoga aku x mental lg mcm ni..
Cian bf aku...huhuhuhuhu

4 comments:

lalink7 said...

rilex la yunk..
pastii okey punye..

{ Miss Syahira } said...

beb..

ni yg aku nk tumpang menangis gak ni.
next week dia start training kat luar.
pas ni kalau aku kusut2 aku nak mengadu kat siapa?

T.T"

syazana said...

Cik Husna..

wa..wa..wa..
tension sgt lah..
banyak sgt dugaan..

syazana said...

erm..
kau msh ada aku n kawan2..
jgn nanges2 ye..
nanti aku pon sama...