Sentuhlah saya

09 September 2009

Kenapa aku hari ni?

Aku x tau kenapa aku hr ni?
aku x da mood..
aku hilang semangat...
aku sgt2 letih...
terlalu letih..

Dengan masalah2 dunia..
Hati aku kosong...
Nak wat apa semua jd x best...
sekarang ni mood nak raya pon kurang...

apasal ek?...
ke sbb bulan mengambang....
@ superman jatuh atas bumbung rumah...

Semangat mcm tb2 hilanglah...
emosi x stabil..
tertekan...
tolong2.....

Dan aku pon x tau knapa aku tulis
mcm ni kt entry nih....

Luahan jiwa yang kacau.

4 comments:

lalink7 said...

hurm..
nak kata pembawakan budak xkawen lagi..heheheheh....

yerla mmg camtue la kalau peot nye pasal mmg macam xde moood..
cheer up ye dear..
dun moody2..

{ Miss Syahira } said...

salam..

beb, apa khabar?
hurm.. bulan mengambang je tu.
takyah layan sgt k.
ko dgn bf ko dah settle belom ni.
hope u guys baik2 je k.
kesian dia, dowh~

syazana said...

Cik Husna:
x tau lah napa..
badan x sedap 2,3 hr ni..
letih sgt kot...
tulah kn bersemangat keja tgh banyak nih

syazana said...

Cik Syahira:
Mmg tgh mengambang pon..
br je tgh hr td...
Hr tu dah ok..
la ni gaduh lagik..
x tau r masing2 mood mcm hampeh.