Sentuhlah saya

05 September 2009

Coming soon New Year...

Happy New Year..
Ops2 sorry2, salam ramadhan untuk semua..
Huhuhuhu..gambar di atas diambil pada 1 januari tahun ini.
Di mana kami ber5 dengan poyonya nak menyambut new year dgn percikan bunga api
Tapi Hampeh kerana bunga api x da....jadi kami cuba memasuki kawasan larangan ini..
Ops..gambar di atas agak kurang ok ye..
sbbnya aku malas nak bersiap..jadi aku sarung apa yang boleh je..
Janji aku bawak mereka2 ni berjalan...

Gambar kt atas aku n Gyah je..
Kenapakah?
sbb kami lain dr pari2 bertiga nih



Dari kiri ila,diana n k.rin
menyaksikan muka mereka yang penuh dengan perasaan teruja
menggayakan pakaian beragam..
Mati aku klu diaorg sgh kat blog aku..
Tp aku jamin diaorg x kan view pye..
ahaks...jadi bebaslah aku utk meletak wajah mereka di sini.


Al-kisahnya,malam tersebut jem yang teruk di putrajaya,
Bunga api x da,kaki aku lenguh..serius wei aku letih...
Tapi ni semua kenangan...erm aku pon x pasti new year yg akan dtg adakah mereka ini
akan menjadi pari2 putrajaya lagi...

Ketika entry ini ditulis,
Kami (aku n housemate)
Baru je sampai kat rumah,phew lega
hampir kejang kaki aku melayan jem kat uptown danau.
Kesimpulannya aku serik utk pergi uptown pd mlm mgu ye...
Atenya aku lupa malam ni malam mgu..
hahahaha,padan muka aku.


Ok..see ya..zzzzzzzzzzz

No comments: