Sentuhlah saya

05 September 2009

Seminar

Salam & selamat pagi semua.
Baru pukul 6 pagi waktu di bilik aku.hehehe
Sekarang dah bulan 9.Bermaksud kurang sebulan dr tarikh hr ni,
Aku & kawan2 kena attend seminar untuk tesis kitaorg...
Erm,lama gak x gi seminar.Last, akhir semester lepas.
Ok,gambar kat atas tu,aku&Dd (my housemate)
Di hadapan keta menteri di jabatan perdana menteri.
Hehehe,actually ni second seminar tok sem 1,tahun lepas lah ye.
Tapi aku attend sampai kol 11 je.
Sbb, En.BF datang dr johor n kebetulan dia ada hal kat kl.
So,peluang yang ada haruslah digunakan sebaik mungkin.
Orang lain attend seminar smpi kol 5 petang,
Aku attend window shopping kat mid valley & pavillion.
huhuhuhu

Seminar ni berkaitan dengan kepentingan Bahasa Melayu sbg bahasa ibunda.
Yang present waktu seminar ni semua yang power2 belaka,
Nik Safiah Karim,Asmah Hj. Omar & etc.
Untuk student macam ktorg,tulah nama2 gah dalam dunia BM nih,
Bezanya nama diaorg x sepopular artis2, kerana diaorg ni semua x da gosip.
Hahaha,bezanya diaorang sentiasa mengkaji BM & menyebarkan apa yang diaorg dapat.



Fine,let see this one.
Ok,masa ni br betul.
Kitaorg yang kena wat seminar n kena attend sampai abes.
Tapi cuma aku letak gambar aku n ila je.
Huhuhu kawan2 lain nanti aku interframe muka kamu semua ye di belog aku nih.
Kenapa?
Sbb seminar ni merupakan final xam kitaorg.
Kiranya ganti exam bertulis r sbb dah organize seminar
Phew,best gilerkan study kat U.
Student ada option cenggini.
Kalau r masa skolah dulu cenggini,cfrm dr UPSR sampai ke STPM,
Aku cfrm dapat "A" dalam semua subjek sbb x pyh baca buku.
Hahahahahahahaha.
Keji giler gelak macam nak mampos.


Aku mengharapkan,sesapa yang ada baca blog aku ni,
Tolonglah doakan kejayaan aku semasa membentangkan tesis aku
3 oktober nih,mintak Allah S.W.T permudahkan segala urusan aku hr tu & seterusnya,
Sehinggalah aku VIVA.
Jadi aku nak kena kuat semangat n kental untuk itu.
Huhuhuhuhu
wish me luck... (@_@)

No comments: