Sentuhlah saya

13 September 2009

Bad fever...

Assalammualaikum w.b.t..

seharian aku x on9 n x on si merah aku ni..
sbbnya:
(1) aku demam
(2)aku x leh bgn lgsg
(3)kepala aku mcm nak pecah...sakit sgt
(4)sakit tekak yg melampau..x da selera nk mkn

Kol 2 ptg br aku dpt mkn panadol..
la ni br ok sket..

I've got alot thing to do this weekend..
tp x tau leh siap @ x ..
tadah je r telinga lau kn bebel ngan penyelia..
silap aku gak x jumpa dia...

sbnrnya hati dah x da kt sini..
lau ikut aku da lm smpi kg nih..
bersuka ria..
memandangkan tesis yg terbengkalai
n skrg aku dah keja sementara..
kesimpulannya,tanggungjawab mesti dilaksanakan..

Kalau nak grad tahun dpn,aku kn korban sketlah..
Huhuhuhu..
Now i feel bad again..
Kepala da mula sakit balik..

Aku nk baring sat smbil2 wat keja2 ni slow2...
harap2 aku dpt siapkan smuanya sblom ct raya..

4 comments:

cik syahira said...

beb.. get well soon. weekend tadi e-in lepak2 rumah aku. dia dtg pg semalam, malam ni baru blk.. miss you lah beb!

syazana said...

Thanks beb..
Tulah mama aku dah bising je ni risau.miss you too

lalink7 said...

rehat byk2 la along...
org hepy raye die demam lak..
hehehe..
sian..

syazana said...

Cik Husna:
Ni nmnya dmm x da duit cyg oi..
hahaha..
tulah suara aku dah seksi je ni...huhuhuhu.