Sentuhlah saya

23 September 2009

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin

Salam syawal untuk semua
pergh..meriah gila suara aku ditmbh dgn
suara rock aku kesan dr dmm hr tu

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin
Kepada semua blogger
Maafkan aku ye..
andai ada kata2 yg menyakitkan hati
yelah aku ni menaip ikut suka

apa yang berlaku dalam hidup aku
apa yang telah aku dengar dan lalui...
hampir semua aku letak dalam blog ni

Kesimpulannya,
walaupon aku tgh bersuka ria beraya ni...
aku ttp rs susah hati..
sbb slide show tok present x siap lagi nih..
May Allah bless me...

Semoga sgala urusan aku dipermudahkan.
And kepada smu blogger...
berhati2 dijalan raya...
keta banyak..
mat rempit pon banyak..
bkn dia kena berhati2 dgn kita (pemandu kereta)
malah kita yang kena berhati2 dgn mereka..
Sabar ye dlm entry seterusnya nanti
aju update pasal mt rempt.

da..nk gi beraya nih..

No comments: