Sentuhlah saya

11 September 2009

En.Bf... Nyah?.......

Salam ramadhan untuk semua...
Dengar mcm tergezut ok..
Bf aku adalah Nyah?....ouch...
HUhuhuhuhu


see the makeup set there?
Aku bergiat cergas dalam MENGECAT muka ni
since Setahun 6 bulan yg lepas...


Semenjak?...
aku dicabar oleh En.Bf utk mendapat pointer yg baik dlm final sem..
Dia kata klu aku sahut cabaran n aku berjaya..
dia akn bg aku set makeup...
dan aku (@_@) huhuhuhu
Haruslah teruja sakan...

Dengan syarat....Kenapakah?
Huh En.Bf adalah org yg sgt tegas ttg pelajaran aku...
Kena lepas pointer yg dia sdr tetapkan...

Setelah mengalami kekusutan yg amat sgt
Yelah,Final sem banyak keja...
Kuar pagi balik malam..
Project paper,assignment..fuh mcm2 lah


n sampai satu tahap aku cakap ngan dia
Aku:B, i x confidentlah nak capai target u tu...
En.BF: Lah..da knapa plak..
Aku:Ssh lah belajar..penat tau,mcm2 nk kena buat
syg da x ksh pasal set makeup tu...
En.Bf:ssh cenggini lau x yakin ngan dr sdr...
Aku cm senyap n tunduk je r dgr dia bebel n bg kata2 semangat


Besoknya...
En.BF: Jom,kita gi jln2..
Aku:?????(uits slalu dia paling liat)
En.BF:Nak gi ke x?
Aku:ke mana?
En.BF:ikut je lah,banyak bunyi...
Aku pon ikut jelah mana mamat ni gi..


then..
dia leh stop kat department loreal kat shopping complex tu

En.Bf:Miss,u tolong gf i cr makeup yg sesuai tok dia...
Promoter:Encik u nak mcm mana?
En.BF:i nak one set,dr yang asas sampailah yang bercolour2...
Promoter:ok,come miss follow me..
Aku:??????????

Selesai bayar,kitaorg jalan2 tp x bercakap.Aku x paham apa yg dia nak buat sbnrnya..
Sbb exam x lagi,
Of course lah result x da..
then makeup da beli...
Aku makin pening...
Dia nak bg sapa benda ni @ dia nk bg perempuan lain...
OMG..aku da mula melalut....
@ En.BF nak pki sendiri? adakah?.....

Nyah????? tidak!!!!!!!!!

En.BF:syg,awk da dpt present skrg...
Aku:besday kan da lepas...
En.Bf:isk belajor je tgi tp sengal
Aku:apasal plak dah kt present,wa sebut r besday da lepas..
En.BF:wa nk ckp pasal perjanjian kita
Aku:OOO..ckplah awl2 mana wa tau..tp kan x exam lg?
En.BF:memandangkan wa dah belikan present,perjanjian msh berjalan...
Aku:gulp....


En.BF:klu lu x lepas pointer yg ditetapkan...
Aku:adeh2....
En.BF:lu kena byr balik harga present ni..
Aku:gotch...shit....
En.Bf:HAHAHAHAHAHAHA (KETAWA JAHAT)

Makanya dgn ugutan seperti itu..
aku telah menampal resit harga makeup tu
kat kepala katil...

Tiap pg klu aku bgn,aku akan tgk resit tu
dgn perasaan pnuh ketakutan...
Jd tiap kali rasa malas nak study..
aku akn jd rajin tb2 bila terpandang resit tu...

Hahahahaha taktik jahat bf aku menjadi..

No comments: