Sentuhlah saya

29 September 2009

Maut di Malam Raya...

Mari kita mula bercerita..
huhuhu..
actually bukan crt rekaan ye..
semuanya benar2 berlaku di depan mata aku nih...

Last puasa adalah hr untuk masak2..
org jawa panggil 'mengunjung'
semua org adalah sibuk memasak kt dapur..
Aku?
Ahaks...
dok mengadap lappy n tido..
ada r tolong gak tp x banyak...

Memandangkan kol 2p.m aku dah memberambuskan diri dr rumah...
ok2 tersasul lak..nak citer mlm raya..
terkuar last puasa..
motif kan..
nak khabarkan aku dapat seluar baru..
ahaks...keji

Malam raya..
aku adalah menggedik ngan En.BF..
aku pujuk dia macam nk gila..
srh bawak aku gi Ekspo Pt.Raja
(mmg popular kalau tb malam raya)
sbb awal pg peniaga akan lelong kuih raya.

En.Bf mcm berat ht sbb jalan akan jem..
yeah..betul mmg jalan jem..
wpon lalu jalan kg nak kesana..
kami sgt takut..
bukan krn hantu ye..
tapi kerana mat2 rempit yg x sayang nyawa...

Fine aku x brapa kisah sgt..
Tp kisah woo..
ada sorang mat rempit nih..
dia leh follow keta bf aku rapat2...
aku bkn apa..
dibuatnya En.Bf brek emergency..
x tercampak ke dia naik atas keta?

Gilo...
Banyak dosa aku n EN.Bf mlm raya sbb menyumpah mat rempit..
klu aku yg bawak gajah En.BF mmg aku brek emergency je..
muahahahaha
tp bila terkenangkan...

Aku:B....apasal bawak slow mcm siput nih
En.BF:syg nk laju camana,tgk budak nih follow dekat sangat...bahaya
Aku:erm.....cb brek emergency...(ngan muka selamba)
En.BF:kau gila?nak tido lokap mlm nih...klu pki keta biasa leh r lari...ni gajah lah wei.
Aku:aloh wat bodoh sudah...
En.BF:Erm...x leh layan idea awak nih...

Knapa suka sgt merempit ye..bahaya tau x..
smpi kt pekan Pt.Raja..
gila sempit,x dok parking lgsg..
kesimpulannya kena trn bandar gak..
ahaks..
besyt2
tapi otw ke bandar...

Aku:B slow2 ada xcident..
En.BF:mat rempit kn lgr keta...
Aku:(mulut jahat)keta lgar dia@dia lgar keta?
En.BF:syg jgn tgok...
Aku:(kehairanan)napa?omg..dia dah terkulai kat pangkuan kawan dia...
En.BF:kan b dah cakap jgn tgk

Aku npk jelas budak tu terkulai kt pangkuan kawan dia...
gila sedih..
malam2 raya xcident
mmg r tu takdir tuhan..
tapi takdir kita ni..cuma kita je boleh berusaha untuk mengubahnya...
Aku takut..
dan sgt takot..
sbb angah pon naik motor gak..

Aku sbuk dail nbr angah..
nasib baik dia kat tpt lain...
sapa x sayang adik oi...
Kepada sapa2 yg ada SIL yg menunggang

pesan ngan diaorg kalau naik mtor jgn merempit..
x igt org yg tersayang..
tp kn r sayang nyawa sdr..

No comments: