Sentuhlah saya

29 September 2009

1 Syawal...

Salam syawal...
Huhuhu..
masih mood raya..
raya kan sebulan..
tp aku kn raya 24 hr je..
sbb x puasa 6 hr...

ops2 bukak aib sdr ye along..
haip..biasa ni..
ahaks motif
nk bgtau aku ni kn ganti puasa..

alalalalala...
Gambar kat atas tu pg raya..
plz ignore tarikh gbr ye
lupa nk set
camera murah..
ahaks..
En.BF sila dgr ye...(dgn harapan kau x nak belikan aku camera br ke?)

Gambar kitaorg (cousin2) ngan nenek aku
nenek btul2 sblh aku yang tgh menganga besar tu..
mau x gelak sakan
mcm2 perangai
tp cousin adalah x cukup
sbb anak m.long x sampai lg

yang kecik2 kt depan pon x nampak...
see..kami2 yang comel2 belaka..
hahaa..yang rambut merah tu adik aku yg bongsu..
lain kan muka?
Dah 2 tahun ni aku x amik tender iron baju..
kalau x makcik2 aku keja hulur baju suruh aku iron
x da maknanya yer
anak2 diaorg dah besar2
jd tolong iron sdr

aku nk glam2 ms raya ni..
dh r 2 tahun lepas
krn sbuk iron bju org lain
aku yang paling lbt siap..
then..taubat...
x mau lg
upah sejuta pon aku x nak..
aku sdr hantar baju kat dobi
suruh iron.

masa berlalu ngan pantasnya...
smua dah besar2
n yang kecik2 pon makin bertambah..



ok..
Yang ni plak gambar makcik aku n anak2 dia..
ni br 4
sbnrnya anak dia 5
sorang lagi hero...
time ni haruslah menghilang..
sbb bekalan mercun banyak tahun nih...
kencang korang ye...
duit raya pon masing2 kencang gak...
huhuhu..
ini dahulu untuk cerita di pg raya..
gbr lain dlm hp..
sbb x leh nak transfer..ye
tgu tau..
raya kan sebulan..
ahaks....

2 comments:

cik syahira said...

meriah betul sepupu ko. tp paling besar gelak ko lah yer. ahhahaha. cis, aku lupa betul nk snap gambar ko dtg raya umah aku hari tu.

syazana said...

Huhuhuhu...
tau x pe..
masa ni mmg tgh berdekah..
huru hara siot rumah..
dah mcm apa je..
macam pasar pon ada gak..
kau teruja jumpa aku tu yg kau lupa nk snap gbr aku..ahaks