Sentuhlah saya

08 September 2009

KENAPAKAH?......

Salam ramadhan...
Selamat pagi...

Sesungguhnya aku br je smpi dr batu pahat..my hometown.
Aku nak bertanya dan berkongsi tentang sesuatu.
korang percaya x?kalau aku kata...
"Orang yang paling kita sayang, adalah orang yang paling kita sakiti hatinya"
Fakta@auta?

Fine...on my way to bus stand bp..
Telah berlaku pergaduhan kecil antara aku n En.BF..
only a small thing..
then come to a big thing..
always like that...
always...

Hari ni dia bekerja dr kol 8.30 pg sehinggalah waktu berbuka puasa...
workoholic man...
Dia lesu,penat,letih,pening n mcm2 lagi..
tapi aku selaku awek dia,mcm x npk je keadaan tu.
aku npk tp sbb aku tgh hot,aku wat bongok je...

Puncanya,kerana smlm berlaku satu perkara yang x diingini...
x pyh ler aku ceritakan kt sini sbb melibatkan org lain.
Then i hot till today....
En.Bf da cb berlembut n minta maaf,wpon tu bkn salah dia...
Tp aku......

Sampailah waktu bas nak bertolak pon aku masih berdegil..
x nak tgk muka dia...aku ego
halau dia balik...aku keji
x nak salam tgn dia...sepatutnya dia blah je,sbb aku ni teruk sgt
never say thank you..aku mmg ptt kena tempeleng
never say good bye..kuang asam pye awek
n the worst thing...
never say I LOVE U..bab ni mmg pilu,wpon aku nak sgt cakap...tapi aku...muka dia sayu sgt.

Kerana hal lain aku slalu slhkan dia,
sampaikan dalam bas aku sms dia....

Aku:x payah nk roger2 sy,sy pon x kan roger awk.Dr smlm ada je benda menyakitkan hati.
Sekarang kerja awk first,sy tpt kedua.Jd hidup awk dgn kerja.Buat je kerja awk smpi
abes.Sy pon x kisah nk jd apa.

Hah korang tgk keji gila ayat aku,slalu je aku ckp mcm ni.bukan aku x faham kerjaya dia.Tp kdg2 aku akan ungkit mcm ni.Aku sgaja sakitkan hati dia supaya dia rs sakit hati mcm apa yang aku rasa.

Dan En.Bf pon reply

En.BF:Bgoslah ckp cm2.idup ngan sy ni mmg susah,terpulang la kat awk.sy mcm nak gila cr
cr DUIT TOK BELIKAN BAJU RAYA AWAK,ini yang saya dapat?terima kasih banyak2

Hah amik kau,skali dia bg aku,sentap mak ayam.
Then aku realize yang aku x pandai nak menghargai dia..

Banyak dia buat utk aku..
terlalu banyak....
dia sgup ssh kerana aku..
dia sgup x penuhi keinginan dia..
semata2 ingin tunaikan apa yg aku nak...
Dia lebihkan aku dr segala segi..
Tp x lebih dr mak dia ye....mak dia ttp nombor satu

abes tu betul x apa yang aku cakap tadi?
"Orang yang paling kita sayang,adalah orang yang paling kita sakiti hatinya".


Masa entry ni ditulis,aku da pon mintak ampun ngan dia..
Nampak je dia macam garang..tapi dia cukup sabar ngan aku...
Dia sayang aku dan aku pon sayang dia..
kesimpulannya janganlah gaduh sbb perkara kecil ye mcm aku n En.BF...


nitez...zzzzzzzzzzzzz

5 comments:

cik syahira said...

salam.

sorry beb.
aku just arrived from bp.

lalink7 said...

sayang..
sabo la skit..
sian bad la..
hehe..kan dah melepas baju raya..
tapi nnt mintak balik okey..
hehe

syazana said...

Cik Syahira:
beb miss u..

syazana said...

Cik Husna:
Erm....
ntah apasal,org lain bulan puasa elok je,kitaorg keja gaduh memanjang.Ahaks mintak balik?
segan la wei,klu dia yg niat nk belikan alhamdulillah.

lalink7 said...

hahaha..