Sentuhlah saya

16 January 2010

My wife is a gangster.....

Salam...
selamat malam...
aku dilanda kemalasan yang over...
sbbnya aku br je lepas menonton filem cina...sbnarnya dia kolobrasi dengan korea..
erk..camana nak terangkan ek...x payah teranglah..

Cerita memang best gila..sampai aku gelak guling2 okey...
i like....hahaha...
mengisahkan tentang seorang wanita,dia merupakan anak kepada ketua gangster hong kong...
dia pergi ke korea tuk cari mak dia.MAsa kat korea dia dikawal oleh gangster korea plak...
macam2 insiden berlaku ...sampailah ayah wanita tadi mati kena bunuh...
pastu dia balas dendam balik...
last2 dia jatuh cinta dengan gangster korea yang jaga dia dulu masa dia melawat korea tuk cr mak dia.

Okey macam hampeh je kan aku xplain..hahaha...aku x tau nk cerita camana...
kalau korang berminat cari r cd dia tajuknya.."my wife is a gangster"..
x payah cerita panjanglah,dr tajuk je korang dah leh bayangkan...
tu pon kalau imaginasi korang tinggilah...hahaha

Tiba2 aku bayangkan,kalaulah aku gangster tu..
En.Bf kahwin ngan aku...
mesti worst kan...
aku lg handal berkungfu dr laki aku...
dah r kaya..
ramai bodyguard lak tu..
bila ada perjumpaan antara gangster je,semua orang akan tunduk dan dengar cakap kau...
walaupon apa yang kau cakap tu salah...hahaha gilo best..
pastu masa nak kahwin,future husband kau x leh nak bantah..sbb takut kena bunuh...
hahaha..
gila keji aku pyer imaginasi...

adoyai kerja x siap lagi...
ok2..cukup2lah aku berangan jd gangster nanti kalau aku bosan aku sambung lagi..

T.A.T.A

No comments: