Sentuhlah saya

04 January 2010

Monday....

Salam..
Selamat petang...
Monday blues hehehe3

Fuh..letih giler badan..
aku sampai dr johor mlm td kol 3 pg...
then lepak banting kol 6.30 br gerak balik upm..
balik mandi2 terus gi keja...

Miss mom so much..
berat betul hati nk tglkan mama semalam...

Urgh....malasnya..asal hr isnin je aku jd pemalas..knapa ye?...
hehehe2 tolong jawabkan...
balik dr johor penuh sarat dgn azam baru n misi yang perlu disempurnakan..
watch out...huhuhuhu

Erm..agak2 korang lah..boleh ke aku habiskan tesis dalam jangka masa terdekat..
satu hapah pon x nampak lg nih..since kena reject first draft hr tuh aku mcm dh songsang sket...
hahaha..

X pe lah..kn yakin aku mesti boleh buat..yeah2..majulah along untuk negara..haha2...
Dunia blogging akan diteruskan..kerja pon sama..dan belajar mesti dihabiskan....
mesti berusaha mencari kerja yang lebih baik untuk masa depan...
Hopefully 2010 mission will complete..

entry ms cuti nanti aku hapdate ye..bubye..

No comments: