Sentuhlah saya

25 January 2010

My Life getting worst..

Salam...
Morning...
Monday blues again...huhuhu
da lama monday blues ni x menjelma dalam hidup aku..
(lama ke?)

aku nak bgtau korang dan gambarkan camana kusutnya hidup aku sekarang..
(poyo sekejap)

korang layan gambar je lah..
Ye anak2 hari ni kita belajar bercerita melalui gambar2 yang dah basi...

Wanita yang kat depan tu lah opismate aku Cek MEk....dia yg slalu dengar aku bebel2 bagai..
hah! bukti2 aku study macam nak rak..huhuhu tapi kena reject gak.
Last Wednesday aku gi lepak kat DBP....aku tension ngadap buku..terus jadi lapor..haha..

Wanita yang x pernah jemu temani aku,ke mana sahaja....dan selalu bagi aku semangat gak...sebab dia pon sama macam aku....hahaha2
Monday blues aku kronik lah..
belum ada mood yang baik untuk buat karangan...
t.a.t.a



No comments: