Sentuhlah saya

07 January 2010

Gangguan seksual...

Salam..
selamat malam...
seharian aku fikirkan tentang hal ni..
gangguan seksual...

Korang mesti pernah dengarkan?gangguan2 semacam ni kat opislah,tempat terbuka,tempat sunyi....kalau tempat sunyi biasanya jarang ada gangguan seksual,lain lah kalau kau sendiri yang nak gangguan tu..hahaha..

aku nak cakap pasal benda ni sbb,sekarang ni banyak sangat kes rogol...
mula2 ngeri r gak,lama2 aku rasa mcm nak rejam je perogol tu...
kalau dia rogol sorang2 aku fikir mungkin sebab dah x tahan sgt kot...
tp sekarang ni ada plak rogol bergilir2 siap rakam lagi..untuk apa?
ugut mangsa rogol supaya boleh rogol dia lagi?

kalaulah adik @ kakak @ mak @ makcik @ nenek diaorg yang kena rogol camana ek?
Gilir2 lagi tuh...
astaghfirullahhalazim...mintak dijauhkan daripada kita semua.

Aku ni sapalah nak cakap banyak2,tp aku cuba meletakkan diri aku kt tempat mangsa rogol.
Aku mesti akan fobia,bayangkan je pon aku dah rasa meremang bulu roma...
apatah lagi yang kena rogol,ye x ?okey aku dh lari dari topik...
tapi x lari gak,sebabnya bermula dr gangguan yang simple2 pon boleh bawak pada rogol gak?
betul x?sapa setuju korek lubang hidung... (T_T)

Gangguan seksual ni korang leh jumpa kat mana2,
contohnya shopping complex...
aku pernah r rasa bengang ngan mamat bangla nih..macam haram aku rasa macam nak melempang pon ye gak...padahal masa tu aku tengah jalan ngan ayah aku...
(korang bayangkan ea...pejam mata cepat...)
dia leh tengok aku dari atas ke bawah dan jilat2 bibir dia...pastu tengok aku sengih2...
aku terus cakap ngan ayah aku...ayah aku tunjuk penumbuk kat dia..
hahahaha..padan muka kau..terus cepat2 dia blah...

padahal masa tu aku x pakai seksi pon...
aku cukup menyampah kalau terserempak mamat2 bangla yang gatal,....
bukan aku je kena,adik aku pon sama,kawan2 aku ada gak..
wah2 dah bg tumpang kat Malaysia da cukup baik..ni brani plak nak buat hal..
memang x semua mcm tu,tp KERANA NILA SETITIK,SEMUA AKU PANDANG SERONG.

Hr tu,member aku ada cerita,
Kat opis dia,ada sorang bro ni,dalam lingkungan akhir 30-an...
suka sangat mencuit..x kira camana pon caranya..paling member aku menyampah...
dia suka duduk rapat2,cuit dagu,cuit pipi..wahhhhhhhhhh lemak kau nk cuit anak dara orang..
siap cerita pasal sex,ntah pape...
Member aku ni bengang r,lgpon bukan dia sorang kena,opismate lain pon ada gak yang kena..terutamanya ANAK DARA lah,kalau mak dara da kena terajang agaknya bro tu.

Aku suruh member aku jauhkan diri,kalau dia datang dekat je member aku blah...
kalau bujang aku consider r,mungkin dah terlajak & pas tu merenyam nak kahwin kan..
tapi ni laki orang,anak 5.

Cuba korang bayangkan,kalau r masa dia cuit-mencuit tu,bini dia tiba2 terpacul je kat opis..
x gamat ke suasana,mesti dia tuduh anak dara lah yang jahat.Laki dia baik macam malaikat...
betul?betul x?laki dia mesti r back up diri sendiri?

Kalau x pon,cuba r dia fikir2 balik...
kalau lah bini dia plak yang kena cuit2 macam tu kat tempat kerja..
aku ingat,habis satu opis dia bakar...
kalau x bini dia pon,cuba fikir anak2 dia plak kena kacau macam tu...apa perasaan dia sebagai bapak?
kalau dia x leh nak fikir,aku x taulah...sebab aku ni pon kadang2 sengal gak bab memikir nih.
Sebab opis aku x da orang macam tu..kalau ada aku report dekat bini @ awek @ tunang @ janda diaorang..hahaha janda?boleh ke?...

Aku memang pompuan jenis suka BUTAKAN MATA,korang dah besar.
pandai2 r fikir jalan penyelesaian,lau da lelaki tu yang merenyam,dia cuit2 kau...
kau kasi wachaaaaaaa....je..confirm x berani nak kacau kau lagi...
lain r kalau kau suka dengan cara dia cuit2 kau tu...tapi beb sebenarnya x manis mata memandang,walaupon orang lain macam x kisah,tapi kita x tahu apa diaorg punya tanggapan...
mungkin diaorg akan cakap cenggini...
"eee..budak ni pon sama naik..x tahu malu" atau "mak bapak x ajar adab ke"
hah sapa dapat nama?mak pak kau gak...


Aku beruntung,sebab aku cukup sensitif lau orang cuit2 ni..selalu je akan ada tindakan spontan menyusul...contohnya....
Kalau pompuan yang cuit aku relax lagi..
kalau lelaki yang cuit aku akan terus bagi pelempang..x pon terajang....hahaha...

Untuk kawan2 aku nih yang sentiasa je kena gangguan seksual...
hish pening gak aku...korang bawak parang je gi opis senang...
kalau ada lelaki2 gatal macam tu,kau sunatkan kali kedua..senang cerita...
makanya korang x payah takut2 nak gi opis..
ni x sudah2 mengadu,dengan bf pandai plak korang gaduh .Dengan ancaman lagi bahaya,korang pening plak...

Kalau yang wat macam tu bos kau,senang je berhenti keja..hahaha..ops2 keja susah nak dapat sekarang nih....erm..mengadu r kat mana2 yang patut.Lau ngadu ngan aku,memang tu je r jawapan yang aku akan bagi.

okey tu je..aku nak bebel hari nih...

u/p:panas betul cuaca 2 hari ni...tido dalam keadaan berpeluh...bagus2 x payah pergi mandi wap..huhuhuhu.. (*_*)

No comments: