Sentuhlah saya

27 January 2010

Cinta terhalang sebab saka...

Salam...
selamat petang..
i'm not in a good mood..
aku rasa macam nak muntah + kepala aku sakit gila...
dan hati aku pon tengah sakit

Erm..kau tengok tajuk,
aku bukan x percaya alam mistik
atau makhluk2 yang aku x nampak ni..
tapi aku cuma x memberatkan benda2 macam ni..
dia makhluk tuhan dan kita pon sama.

Erm..aku nk cerita pasal kawan aku..
(banyakkan cerita pasal kawan,kawan aku ramai sangatlah..hehehe)

Kawan aku ngan bf dia dh lama bercinta..dalam 9 tahun gitulah..
daripada zaman skolah lagi...
diaorg bercinta senyap2..kawan2 lain pon x tau...bila dia crt ngan aku,aku pon terkejut.

Masalah dia skrg ni..
dia terpaksa berpisah dgn bf dia sbb ada saka ikut bf dia..
aku pon x paham sbnrnya..ikut yang macam mana kan..
mungkin ikut jalan2,ikut gi mandi atau apa2 lah..

Tapi dalam erti kata lain mungkin sbg pendamping kot..
sbb saka kan turun temurun...
saka tu x suka ngan kawan aku nih..
jd bila diaorg balik dating je..
mesti ada benda buruk berlaku...

macam baru2 nih bf dia xcidents..
malam sebelumnya diaorg berdating...

sebelum2 ni pon sama,cuma jenis kecelakaan je berbeza..
kali ni memang agak teruklah dia xcidents...

banyak betul halangan diaorg ni..
aku yang dgr pon rasa pening kpl gak lah..
saka tu x suka kawan aku nih..
kesimpulannya bf dia yg kn tanggung sakit..

Aku suruh kawan aku nih gi ubatkan bf dia tu
jumpa ustaz ke bomoh ke apa yang patut...
suruh mandi bunga atau mandi air longkang..

janji saka tu x ikot dia...
and diaorg happy ending..
okey itu karangan aku je...
benda lg rumit dr apa aku cerita..

terlalu banyak halangan..
orang ketigalah..kawanlah..apalah..

*sigh

kalau aku jadi dia,cfrm aku sakit jiwa...
da lama aku mengalah dengan perjuangan mempertahankan cinta sedemikian..
tapi kawan aku memang superb dan tabah..
sampaikan satu masa dia leh sumpah seranah je saka tu depan2 bf dia..

tb2 aku plak yang takot..
sewel kan pompuan tu..
dibuatnya saka tu kacau dia ke apa...
hush gila...

erm..tapi kesian lah kan
saka tu x suka kawan aku

kesimpulannya aku doakan yang terbaik untuk kawan aku tuh..
(aku x tau nak tulis apa,tb2 kepala aku berdenyut2..)

t.a.t.a

No comments: