Sentuhlah saya

01 January 2010

Happy New year....2010

Salam...
good morning Malaysia...
adakah aku terlambat..da nak masuk tgh hari br sbuk2 nak wat entry..

Aku bangun dgn penuh semangat+azam baru+misi yang perlu disempurnakan..
malam td aku sampai Batu pahat dgn selamatnya..as usual..En.Bf yang jemput aku..tq dear..
kitaorg gi makan n borak..i've got something from En.Bf for new year..sememangnya sbg penguat semangat untuk thun ni...

Aku meniti hr dengan harapan aku mampu menghadapi sgla dugaan dgn tabah dan sabar..
Aku tinggalkan 2009 dgn 1000 kenangan...

Hopefully 2010 lbh bnyak kenangan manis yang menerjah..sbbnya 2009 penuh dgn cabaran.
bukan aku x suka tp kalau boleh yang dh lepas tu lepas lah..

Erm..i love friday...bangun pg2 dh ngadap lappy,setting mcm2 cr bahan tok tesis..mintak2 sgalanya dipermudahkan..aku dh x sabar nk buat sgalanya..

dan yang pasti,lg 9 bulan i'll turn 25 (^_^")..my mum said....
"Dah tua,da matang sepatutnya.Camana kau nak kahwin ni?perangai mcm budak" :-P

I realize this 1..i'm not matured..hahaha...but mom please pray for me...
i owe u too much mom...
i Love u so much....
Hope 2010 will give you more happiness and good healthy...

so see u babes next entry...
t.a.t.a

2 comments:

Lyn Yusoff said...

happy new year 2010

AJ said...

Slamat tahun Baru n Good Luck..Semoga tahun ni memberikan lebih kejayaan..

Great Teacher Onizuka