Sentuhlah saya

25 January 2010

Aku meminati mereka...

Salam,
selamat tengah hari..
mood masih lagi samar2 huhuhu..

Kau tengok tajuk aku mcm apa je kan...
saja je..x da gambar yang aku nak tunjuk cuma kata2 je..

Aku meminati MEREKA...
mereka yang aku maksudkan adalah wanita2 yang berkerjaya dan berjaya..
WANITA ye...bukan lelaki atau lelaki yang menjadi wanita...

aku x spesifik pada seseorang individu je..
kalau aku jalan2 kat mall aku suka perhatikan wanita2 lain..
maksud aku...aku suka tengok wanita yang cantik dan stylo...
aku juga suka wanita yang berjaya dalam perniagaan dia..
kadang2 x kiralah dia kerja apa..atau apa....
janji aku kagum dan sangat berminat dengan personaliti,lifesyle dan sebagainya...
kenapa?

Sebab aku ingin menjadi seperti mereka,
berjaya dalam bidang yang diceburi...
cantik dan bergaya + mewah...

aku x peduli kalau orang kata aku materialistik,
bagi aku,kita ambil yang +ve dari mereka2 yang dah berjaya..
mana ada jalan mudah untuk senang betul?
Jadi aku akan baca kisah2 wanita yang berjaya ni dan jdkan diaorg sebagai ROLE MODEL.

aku akan motivasikan diri aku..
untuk hidup senang bukan senang..
kecualilah aku ikut jalan yang salah..
tapi untuk hidup susah adalah senang...

Aku suka tengok wanita2 yang berkecimpung dalam dunia perniagaan,
x kiralah dia hanya bermula sebagai penjual kuih @ cleaner...
ataupun wanita2 muda yang dah ada perniagaan sendiri...
macam mana diaorg bersusah payah untuk mengukuhkan business diaorg...
bertahan dengan segala macam dugaan,
jatuh bangun perniagaan...
Fuhh...kalau aku lah entah macam mana,*sighhh
sebabnya study ni pon aku dah mental memanjang.... (^_^')



KEsimpulannya aku MEMINATI mereka...

t.a.t.a

No comments: