Sentuhlah saya

21 January 2010

Jangan risaukan aku...

Salam...morning babes...
semalam internet adalah macam bongok okey..hehehe

Tajuk macam poyo kan?
erm..hehehe2..
semalam aku cuti dan kuar berjimba ngan gyah..ops bukan ye..
aku gi DBP & UM untuk cari bahan..
since aku bgtau semua orang yang aku sayang,aku bakal jadi penganggur..
HAri2 mama akan call dan cakap macam ni

mama:along dah makan? ada duit? along ok hari ni?dapat cari bahan?

En.BF:sayang dah makan?sayang ok hari ni?

kawan:along kau ok hari ni?kau dah makan?kau sihat?kau ada mintak keja lain?

Aku sangat2 menghargainya..macam yang aku cakap kelmarin..
aku okey je pasal bakal jadi penganggur ni..
sebab aku yakin ada hikmahnya..
lagipun kalau kerja,masa bila aku nak siapkan tesis?
masa bila aku nak kuar menjelajah cari bahan?
masa bila aku nak baca buku bagai...

memang aku bercadang nak amik cuti lama,tapi bila bos dah cakap macam tu aku okey je..
hehehe...
aku cuma yakin memang ada hikmah untuk apa yang dah berlaku..
jadi kenapa aku mesti nak sakit kepala memikir...
memang aku tengah bercelaru sekarang ni..
memikirkan tesis..
sorry ye..sepanjang 6 bulan ni dalam entry aku,korang jangan muntah kalau hari2 aku cakap aku sakit kepala..
atau kau baca aku tengah tension..atau aku tiba2 senyap berhari2..(yang ni x pasti ye..hahaha)

UNtuk MAma,En.Bf dan kawan yang aku kasihi sekalain..
janganlah risaukan aku..insyaallah aku mampu bertahan...percayalah aku mesti boleh punya survive...

bukan aku sombong x bg orang risaukan aku,aku gembira.sekurang2nya aku tau masih ada orang yang sayang aku..
Cuma aku x nak bebankan kepala korang dengan hal aku...

Aku masih macam ni...
macam gyah cakap semalam..

Gyah:kau ni kan pelik tau,orang lain nak kena buang keja siap sedih2..kau ni gelak memanjang dari pagi tadi.X risau langsung...

Sayangku,aku bukan x risau..risauuuuu sangat lebih2 lagi melibatkan hal2 kewangan...
TApi aku x tau knapa,perasaan aku macam lega bila dengar nak kena berhenti kerja..
macam aku cakap,mungkin ada hikmahnya...jadi aku perlu fokus pada tujuan utama aku...
BY HOOK OR BY CROOK..i must finished my study..
kalau ikutkan hati..aku memang dah patah hati ni..hehehe

Cuma mintak korang doakan aku tabah dan bersemangat untuk menyiapkan tesis yang ntah apa2 ni...

Tiba2 ending aku x tau nak cakap apa..boleh aku cakap macam ni..Doa anda untuk aku adalah dialu-alukan dan dihargai... :-D

No comments: