Sentuhlah saya

08 June 2010

Today is 8 June..omg

salam,
selamat malam..

hahaha..kecoh la wei..
tadi En.Bf call then tya..
'sayang apa awak post kat fb?'

aku tya dia kenapa?
dia kata ada orang tanya dia macam2..
okey..jadi pening..ada lah orang tanya pasal nak tunang bagai ke?
kahwin ke?

pastu aku tya dia,
'awak marah saya ke?'

dia kata x...
mungkin banyak sangat spekulasi mulut2 orang kot..
abaikan~

Untuk hari ni..
-aku bangun lambat...kol 11 pagi.. =p
-basuh baju dan kemas rumah
-teman mama gi bayar bil
-pergi pasar beli barang dapur
-balik rumah,masak
-makan dan rehat2
-surf internet.

Banyak sangat benda nak fikir nih..
tesis..damn
hahaha~
aku ni gila r..
orang lain dh nak siap n hantar
aku leh selamba badak je kan..

aku tak tau lah nak tulis apa..
owh ye..
sekejap je kan dah 8 Jun..
erk...banyak benda tak siap nih..

ok2..
nak wat keja sket..
bubye.

No comments: