Sentuhlah saya

04 June 2010

Tema apa nih..

salam,
selamat hari jumaat..

fuh..hari ni dah 4 june..
aku sedang menghitung hari?
ye..hari yang menghitung aku..
damn..satu apa pun aku tak buat lagi.

Persiapan?
kau jangan tanyalah..
memang haram satu benda pon aku tak buat..

Tema pun aku tak tau nak guna warna apa?
ada sapa2 yang nak bagi idea?
gold?
silver?
orange?
cream?
blue?
red?(out of list okey)
pink?(for my wedding insyaallah)

what?what colour..
huhuhuhu
baju pun aku tak gi beli lagi..
jadi adakah aku manusia yang sempoi untuk menghadapi hari2 yang penting untuk aku?

dulang+bakul+barang2 untuk letak barang hantaran dah ada..
itu pon rezeki ada orang nak bagi..
save budget hahaha....
tuah ayam nampak di kaki,tuah manusia siapa yang tahu..
tahu?tahu?tahu?x tahu kan?

okey aku pun tak tahu nih..
only counting days..

huhuhuhu..
teruk okey aku nih..serious shit
macam orang tak kisah je dengan hidup sendiri..
kenapakah?

mama n ayah aku plak yang sibuk2 fikir..
sedangkan aku duduk n mengangguk saja =)

jadi aku nak mintak jasa baik korang yang TERBACA blog aku nih..
tolong3 bagi comment..warna apa aku nak guna untuk tema nih...
aku ni nampak mcm cerewet,tapi asal boleh je..

ikut kepala aku nak je pakai baju kaler hitam,
tak payah beli2..dah sedia ada dr 3 tahun lepas..
import dari bandung lagi..hehehehe thanks En.Bf...

tapi mama aku tak kasi,dia kata macam orang berkabung plak pakai kaler hitam..
okey2..redha orang tua itu penting..
kemudian mak iza (makcik aku yang bongsu) bagi aku cadangan macam2..
diterima...
next week baru nak gi cari baju...
bila dah dapat baju baru aku buat gubahan barang hantaran..boleh?
boleh?
boleh kan aja...

okey2..wish me all the best
kahwin?
hehehehe kot..hahahahaha =p

4 comments:

lily lotus said...

erk..takpe sis..selamba itu indah :D..disebabkan akak suka pink..i suggest u guna pink..hiks

ayure said...

noks~~oleh kerana aku tengah semangat cari barang ko tadi.. aku nak suggest warne hitam sebenarnye..lawa ape!! kawan aku tunang pakai hitam cantik dowh~~~ hahha!! weh inbox aku or buzz ym aku ok!! haha!! nak sebuk2 kat blog ko!

syazana said...

Lily Lotus:hehehe~ ni dah terlebih selamba.My mum suggest pink+cream for wedding..la ni untuk engage dia suruh cari kaler 'lemak ketam' ada ke?mana nak cari =p

syazana said...

Ayu:babe..hehehe kau dialu2kan untuk menyibuk okey kat blog berhabuk aku nih.Thanks a lot dear tolong cari barang aku.Hitam aku dah suggest kat mama aku,kena reject awal2 =(.okey2..beres nanti aku inbox 2 buzz kau.