Sentuhlah saya

21 June 2010

Tinggal 6 hari je lagi *sigh

Salam,
selamat pagi...

hallooooo..
nak tanya ni...korang ada baca entry emo aku semalam?
hahahaha...
okey,sekarang ni pon aku tak ok lagi...
malas nak fikir sangat..
semalam cukuplah buat aku jadi perempuan yang sakit otak...
trust me...
bila tarikh semakin hampir dugaan semakin KUAT dan banyak..
dari sekecil2 benda hingga sebesar2nya.

I cant stop crying and thinking..
how to settle this problem...
How to talk nicely to people that i love so much,
How to control the situation..
how?..how?..and how?

cukuplah sekadar aku bagitau light2 macam ni je..
karang kalau bgtau full..mampos aku..hahahahaha =p

Thank god,my grandma always be my SPEAKER..hahaha
love you Tok Mak...
Thank god i have a good listener,like my Buddy,my Bff and my lovely Aunty.

Susah nak dikatakan,
dalam situasi2 yang melibatkan orang2 yang kita sayang,
Kadang2 aku rasa TERUK sangat...bukan kadang2 tapi selalu je..
Mungkin orang lain tak rasa,tapi bagi aku lain orang lain dugaannya..*sigh


sekarang ni aku Redha je...
malas nak fikir banyak2..
kepala aku sakit..
aku nak buat kerja lain,
aku bukan larikan diri dari masalah,
tapi malas nak besarkan hal yang dah sememangnya besar.


Hohohoho...
nak cerita jugak hajat yang tak kesampaian..
beberapa jam lepas aku sahur dengan tok mak,
kononnya nak ganti puasa...
hahaha..da nak jumpa Ramadhan lagi,baru nak puasa..teruk kan?
hahaha..tapi hajat tak kesampaian..
lepas je sahur..konon nak buang air dan ambil wuduk..
tiba2..hahaha Mr.Period mendatangi diri ku..hahahaha
Hajat tak kesampaian weih...tok mak gelakkan aku..adeh..

Okeylah..aku rasa hari ni macam nak lepak kat library batu pahat je..
nanti kalau rajin atau sangat rajin aku update ye...bye...*hugs...tiba2 hahaha..

No comments: