Sentuhlah saya

17 June 2010

I'm okey.. (^_^)

Salam,
selamat malam...
(^_^)

i'm okey now..

Erm..
mungkin perasaan dan fikiran aku terganggu..
makin hampir tarikh..makin macam2 aku rasa..

masa ni lah..
perasaan bercampur baur...

tanpa aku sedari,aku dah sakitkan hati orang yang aku sayang..
bercakap tanpa berfikir..
cakap ikut emosi..
aku rasa?
aku rasa teruk!!!!!
sangat teruk!!!

Kenapa leh macam ni kan..

bila aku rujuk pada orang2 yang agak kuat pegangan agama..
diaorg pesan kat aku..
'Syaitan memang tak suka bila kita menuju ke arah kebaikan'..
see2...

*sigh..
tak kan nak salahkan setan plak kalau aku tak leh nak control kepala sendiri kan?
baik aku salahkan diri sendiri..
okey..setan pun aku salahkan sama..

erm..
aku anggap sebagai dugaan..
aduh..dugaan..
banyak betul cabaran..ni baru sikit...banyakkkkkkkkkkkkk lagi kat depan tu yang aku kena tempuh..


nasiblah En.Bf sangat..sangat...sangat...sabarrrrrrrrrrrrrrrr
huwaaaaaa.......
baru aku rasa beruntung..
walaupun dia kepala angin...tapi dia sangat sabar dengan orang SAKIT macam aku ni...

Pengajaran untuk hari ni..
*hargai orang yang kita sayang...

jadi kalau ada entry emo2 bagai..korang abaikan je lah..
tu maksudnya aku tengah tak stabil...
owh..aku memerlukan terapi minda...

No comments: