Sentuhlah saya

18 June 2010

My Friday

Salam,
selamat malam...

wahhh..perut kekenyangan dan buncit..
erk..hodoh ok..
last week sangat slim...
la ni da mula naik balik..
adakah kerana simptom nak datang bulan?
tb2...
eh entahlah..aku tak tau r kalau org lain..
tapi kalau aku nak datang bulan..
simptom2nya mmg teruk

antaranya..aku akan cepat naik angin..
sensitif sesangat..
aku leh jadi gila kalau tak dapat apa yang aku nak..
especially bab makan.
masa ni lah aku nak makan macam2..
hahaha

En.Bf dah faham sangat,
nafsu aku macam naga..
semua aku nak makan..
order macam kebulur sangat,tapi tak habis.
Dah membazirkan?

hohohohoho..
En.Bf selalu cakap ngan aku..
'sayang kalau nak datang bulan memang macam ni eh?'

aku pon sambil makan dengan pelahapnya mengangguk..
*tak payahlah kau bayangkan rupa pelahap aku tuh..keji ok..

okey...menyimpang...
sebenarnya nak bgtau,
sehari ni aku lepak kat UTHM,
aku mencari kerja lah...
alhamdulillah aku dah isi borang dan hantar,
semua cousin aku yang temankan...
dia sangat membantu okey..
love you dear.

aku tak meletakkan harapan 100%,
hanya mampu berdoa,kalau rezeki aku..alhamdulillah.
Lagipun aku dah mencuba.

Jadi aku mintak korang kalau rajin masa solat tuh doakan lah ye..
semoga aku dapat kerja..(^_^)

owh..persiapan?
alhamdulillah..walaupon bergerak perlahan tapi masih sempurna dan tiada masalah..

Tadi baru gi tempah kek untuk hantaran..
mama ada beli lagi barang untuk hantaran...
erm....lebih kurang 8 hari lagi...
aku?
hahaha..haruslah excited nok..6 tahun aku tunggu..
sapa pon tak kan tak excited..betul?

Lepas selesai urusan kat UTHM,
aku gi merayap ngan cousin aku ke ayer hitam..
sapa2 yang tahu tempat ni mesti tau apa yang dijual kat sini..
sama je dengan Nilai 3..
barang2 perkahwinan..lebih kurang yang lain..aku tak tau..

kebetulan cousin aku ni mencari bunga untuk hiasan,
jadi aku pon menyibuk nak ikut..
hahaha..walaupon tarikh sebenar tak tetap lagi..
tapi kita haruslah mula merangka dr kini hahaha..
ayat2 motivasi diri okey..

hah..dah lah aku dah ngantuk ni..
harus kol 9 dah nak membuta..
hahaha..banyak benda lain nak buat..
sambung nanti..bye

No comments: