Sentuhlah saya

20 June 2010

Emo

Salam,
selamat pagi..

HEhehe..emo kan?
erm..
last night was ........
erm...
how to start this...

TAk mudahkan nak puaskan hati semua orang?
Rasa macam nak tikam diri sendiri je..

I'm give up..
sangat2...

semua pihak nak kena jaga..
tapi hati sendiri?kucar-kacir.

Kepada kawan2 yang ada bc..dont try to call me or sms..
i off my hp..
need to be alone..
need to think.

Feel like loser..arghhhhhh.....
kecewa+kecil hati+terasa++++++++++++++++
kenapa benda mudah leh jadi susah...

i hateeeeee.... B***..F*****G S***

Aku betul2 down sekarang ni..
dan yang patutnya aku tak perlukan pertolongan..
i try to settle this..

Aku nak cerita pon dah tak tau nak type mcm mana?
kalau aku cerita lagi susah..
lagi banyakhal..
tak pe lah,
aku sekadar nak luahkan rasa hati yang tengah panas..
serius,aku tak pernah rasa macam ni..
penuh...penuh dengan rasa sakit hati,benci,menyampah dan macam2 lagi..

Hahahaha...S***....
benci~

OKey...kepada kawan2 kalau cari aku tak jumpa,aku dah gi bertapa dekat hutan...dok ngan monyet.Kalau tak da kat hutan aku nak pergi menyelam kawan dengan ikan jerung plak...bye2

No comments: