Sentuhlah saya

12 June 2010

Belangkas Mahkota...

Salam,
Selamat Pagi..

aku tak tau lah napa internet makin hari,
macam cari pasal je ngan aku..
nak upload gambar lebih2 dia tak kasi..
hampas~

okey2..
lupakan...
i tak nak marah2 pagi2 ni..

Korang ingat tak entry kecewa aku hr tu,
pasal baju yang ku cari tidak ku temui...
actually,tak da lah kecewa sangat..
sebab i dapat...
niiiiiiiiiii

Asam Pedas Belangkas...
SErius,
rasa macam pelik tapi sodap...
aku teruja pon sebab tengok dalam Tv..
hampeh je kan jadi orang johor,tapi tak tau je kedai makan nih kat ne..
masa mula2 tengok dalam tv..
memang nak sangatttttttttttttt rasa.
sekali rezeki da...
mak iza bawak gi makan kat Kota tinggi..
hulllllaaaaaaa
heaven~
tak semua orang suka okey,
terutamanya,tekak2 yang tak leh nak terima makanan semacam ini.
Tapi aku?
okey je....
femes gak r kedai makan nih...
nama kedai nih.BELANGKAS MAHKOTA
Sebab Sultan selalu datang makan kat sini...
Pemilik kedai dan Sultan agak akrab.
aku tak tau nak cerita lebih..
salah statement,mati aku..
muahahaha
okey itu je untuk entry belangkas..
mau rasa datang ler kota tinggi..bukan belangkas je..banyak lagi yang ada =p

No comments: