Sentuhlah saya

01 February 2010

My weekend...

Salam....
hye babes..macam lama je x update..
rindu aku x ?
hehehe2...
poyo je kan tanya macam tu..

aku bukan x nak update tapi aku malas..
aku nak rehat puas2..
alhamdulillah..sepanjang 3 hari kat kampong..
aku sangat2 bahagia..walaupon banyak je masalah timbul lepas dengar keluh kesah mama...

Tapi aku malas nak fikir sangat..
kepala aku dh cukup penat nak memikir..
sekarang tujuan aku adalah untuk berjuang bermati-matian tuk siapkan tesis..
doakan aku ye...supaya x extend..aku x da duit nak bayar yuran dah ni..hahaha2

My weekend is superb...
aku habiskan masa dengan bahagianya..

Jumaat:
aku sampai batu pahat dalam kol 8 p.m...
aku terus gi florist cari bunga untuk En.Bf..
owh..jangan salah anggap..tu memang sikap aku..
En.Bf x romantik aku pon sama..cuma aku suka bg benda2 macam tu kat dia..
bunga ke...coklat ke..apa ke..
cuma kali ni balik aku bagi Blueberry Cheese Tart yang aku tempah khas dari Leli
memang superb cheese tart dia..
pastu kitaorg kuar dating..makan2...tengok Adnan sempit...jadi Jumaat aku berakhir dengan baik...

Sabtu:
Pagi2 lagi aku dah bangun sebab ayu dah roger aku tya kol brapa nak gi majlis anne..
aku bukan x nak update gambar tapi besoklah aku upload..tu pon kalau aku rajin ea...
aku siap2...mama sampai dari jb..borak2 jap...x lama mak iza ngan tok mak sampai gak...
gurau2 jap ngan Damia & Dania...

dalam kol 12 p.m ayu sampai n kitaorang terus gerak gi majlis anne...
da mcm majlis reunion pon ye gak...
sebab jumpa kawan2 lama masa kat asrama TIGS dulu...
happening giler...
mula r gelak Syaiton aku kuar...lebih2 lagi aku jumpa Awin..si pompuan sewel yang slalu wat lawak bodoh ngan aku...
wah rindunya ngan manusia2 ni...

pastu kitaorg setting nak kuar malam minggu nak lepak mana..
last2 ayu decide main bowling kat bp mall....
owh bahagianye..haha...
dah r aku sampai lambat..ayu dah bebel...adesh puaka betul..ni pasal diaorg buat auto show kat bp mall lah...
jem gila2..nak cari parking je sejam...hotaklah...

Kalau korang nak tau tu r second time aku layan bowling seumur hidup aku...
before ni first time dekat south city plaza...tu pon macam haram je aku main.
malam tu first time aku lontar bola...pompuan2 ni gelak nak mampos..sengal betul..owh lupa nak bgtau, kitaorg ber5 aku,ayu,hajar,dila & wawa...
ayu ajar aku slow2,camana nak lontar bola bagai...
last2 aku MENANG yeay..hahaha..bangga gila..

sabtu pon berakhir dengan baik...

Ahad:
Pagi2 mama dah kejut aku...
hush da lama x dengar mama bising pagi2 hari...
yang bestnya aku dengar tok mak cakap ngan mama..

tok mak: biarlah along tido puas2 kesian dia,jangan kejut dulu...

hahahaha2..back up besar ma...jadi mama aku pon diam je lah sampai aku bangun sendiri..
owh ye..mesti pelik kan hari sabtu aku x lepak ngan En.Bf..
buah jantung aku tuh balik kampung bawak mak pak dia gi majlis sepupu dia...
jadi aku single kejap...hahaha2...

pas siap2 mandi aku & mama terus gerak gi bengkel keta..umpama mama cakap nak hantar keta tua aku tu betulkan...
sambil2 tgu keta siap,aku ngan mama tawaf Shopping cimlex...
saja jalan2 senangkan hati dia..then aku belanja dia makan kat Kenny Rogers..mula r mulut mama aku bising,wat pebelanja lah apa lah..aku wat bodoh je..bebel camana pon bukan aku dengar..
aku cuma nak senangkan hati mama aku,da lama niat nak bawak kuar makan.asyik x sempat je..

balik amik keta pon dah petang...
erm..mama balik jb lepas maghrib..tiba2 aku rasa mcm berat nak bagi mama aku balik.
aku macam nak ikut je dia balik jb semalam...

malam aku dating lagi ngan En.Bf...
dia sampai dr PD kol7p.m...
macam2 hal kitaorg bincangkan..
dan ahad juga berakhir dengan baik..

best kan weekend aku?
berjlan je...
erm..ada perkara yang merunsingkan hati..
mama mula bercakap pasal majlis perkahwinan aku...
*sigh..

aku bukan x suka tapi bagi aku slagi x habis belajar...No JOb..No Money...& No Talk...
memanglah mak pak ada..tapi x kan kahwin pon nak pki duit diaorg...i malu..hehehe..

dan En.Bf pon cakap benda yang sama..kitaorg bincang semuanya malam tadi..
erm..rumit ye nak kahwin ni....
banyak benda nak fikir...
ikutkan hati mak pak En.Bf..bulan 7 ni datang merisik...(^_^')

tiba2 aku macam nak jerit kuat2 supaya semua org tahu yang..
"AKU X READY LAGI NAK JADI BINI ORANG"

fuh..adakah semua paham... *sigh..
camana nak jadi bini org?
cuba cakapa ngan aku?
masak x pandai,
bangun tido lambat,
solat selalu lambat & kadang2 tinggal,
x tutup aurat,
kuat melawan En.Bf,
pemalas,
weih banyaklah nak kena ubah....

takut sebenarnya,
bg aku bila berkahwin..aku ni merupakan wajah suami...
membawa maruah suami kemana saja walaupn ke pasar untuk beli ikan.(mungkin ke aku beli ikan?ikan pon aku x kenal,selalu je x pandai beza antara ikan selar ngan ikan kembung)

aku ni kuat melawan,lagi tinggi suara en.bf,lagi tinggi suara aku...

owh...perubahan..perubahan..perubahan...perubahan... *sigh

No comments: