Sentuhlah saya

02 February 2010

Srooot....srettttt...

Salam....
babes....srooottt...sretttt..
hidung aku tersumbat + tekak sakit + kepala sakit + panasnya...
hush banyak dosa confirm2 lah panas ye x ?

semalam sampai2 je kat hentian Serdang..
tekak aku dah sakit + perit...
aku dah agak mesti malam aku x leh tido dan salur pernafasan aku x best..

Akhirnya,tekaan aku benar belaka.
seksa wooo malam tadi...adush....huhuhuhu...my weekend is superb but my weekday...
ni tandanya tuhan nak bagi aku ingatan jangan tinggal solat....
aku selalu leka..camana lah nak sihat sentiasa & rezeki nak lekat kat aku... *sigh..
hah tengok mengeluh lagi..along..Allah S.W.T x suka orang mengeluh...(^_^')

huh malam tadi aku asyik terjaga...sindrom x leh tido malam dah bermula..
asal sampai serdang je macam2 penyakit..
kalau balik kampong ok je...x da sakit pon
malam tadi kol 3.30a.m aku terjaga..
hidung aku betul2 tersumbat,kahak aku berdarah..adoyai...aku bangun terus je minum air mineral...

Fuhhh..kelegaan dapat air...

La ni kepala aku berdenyut2 plak,siang tadi x demam.Dah jumpa doktor demam plak...

Kau tengok ubat2 aku kat bawah tu...
owh aku mintak ubat jerawat skali,sebab jerawat naik mendadak ni...
x sabar2 betul dia keluar,x habis satu,keluar tiga..
kau nampak ubat aku dalam bekas putih tu..
tu jenis kristal...da macam ice pon ada gak hahaha...owh kena tangkapx cakap macam ni..sebagai contoh je....
ubat tu nak kena letak dalam air panas, pas tu aku kena hidu...rasanya berfungsi nak cairkan kahak kot...

housemate aku kata,masa aku hidu benda tu dah macam aku stim ice plak...hahaha..bongok je kan..bau dia macam minyak angin....

dapat vitamin lagi...vitamin C tau..aku x main suntik2 aku makan...hahaha3..

okey..aku dah x tahan kepala aku berat nih...sroot...sretttt..
nak tido..bye2..


2 comments: