Sentuhlah saya

23 February 2010

Ceriakan hari ku

Salam...
selamat tengah hari...
semalam hari aku adalah sangat ceria...walaupon ada sesuatu berlaku..
not me ok... (^_^)
my buddy of course..dont want mention her name lah..

Since aku macam serabut je bulan ni..
aku rajin je keluar melepak ngan pompuan2 nih..especially ayu ler...
Syira of course...dia dah jadi seangkatan aku pas ni...
sama2 da melepak kat johor kan...

NAnti2 jangan korang bengang gak kalau cerita aku + syira je yang banyak kat dalam blog aku nih...even dia ada blog sendiri apa lagi yang blogger akan upload kalau bukan...pasal apa yang dia dah lalui sepanjang hari kan?
kan?

Love both of them...Ayu & Syira...
miss them damn much...
shit je kan...x sampai 24 hour aku dah rindu gelak tawa diaorg...


Makcik ni aku kenal since form 1 lagi kat ASPUTIGS,selalu jadi pendengar yang baik.Kenapa aku sayang dia?camana pon perangai aku,siapa pon aku...dia slalu ada je untuk aku...
tapi masa ni dia br balik kerja,bau ayam masak merah,dia da macam mak dia..penyelia asrama..totally same..aku tau mesti dia baca entry ni...hahaha2
ayu the aussie girl..hahaha2 damn babe..miss you...pompuan ni request makan kat piza sbb dekat aussie x da fast food yang halal...poor you sayang.Jadi aku ngan syira layankan je lah nafsu pompuan ni.

Hah ni hidangan kitaorg,serius macam naga kan nafsu ayu nih,dia yang suruh amik 2 pan for our dinner,tapi bila masuk second slices je aku dah terdampar macam paus kekenyangan...gila penuh perut...pompuan nafsu naga tu pon sama terdampar...cuma syira je yang relax lagi mengunyah...
surprise...we've meet Saidatul Indaha (anne)..our friend kat ASPUTIGS dulu...pompuan2 ni x perasan,cuma aku je lah yang memiliki kelebihan tuhan bagi,aku cam suara si anne nih...kecoh gaklah piza semalam sebab hilai tawa kitaorg...kau bayangkan camana x cepat kenyang...kunyah sket pastu gelak...minum sket pastu gelak lagi...asyik gelak sampai penat...hahaha..Syira paling teruk masa makan pon leh ngantuk...hoh dasyat itu pompuan...owh...aussie girl...we'll miss you damn much girl..



3 comments:

Isteri kepada Suami said...

waoooo..pizza!!!! sedapnye!!!! nyum nyum...

ha?? bia betol? makan pun tido? aiyak..dah cam bersahur plak die...hahah

regards,
Triplesmiley

{ Miss Syahira } said...

beb!
kau sengal la. gambar tu kau upload. cis! ha ha ha.
miss u gals too. wink wink.
semalam masa makan bising ek cakap ngantuk,dah balik ngadap blog tak ngantuk la pula.
tak paham dow.
pape pun bahagia banget sbb dating dengan perempuan-perempuan mentel ni.
ha ha ha..

syazana said...

smiley:
hahaha2 damn sleepy...
makan siap slow gila...balik rumah leh layan on9 lak tu...

Syira:
hahaha2
kan aku amik pic sket je...amik yang berkat je..terpaksa upload...muahahaha
miss u too