Sentuhlah saya

02 February 2010

Adnan Sempit...

Salam,
selamat tengah hari...

semalam aku dh cakap kan nak upload gambar...hah la ni aku bg slow2 ok..
nak upload semua...paham2 je lah internet ni kadang2 suwey...

Hari jumaat petang kan aku gerak dr serdang dalam kol 4p.m...
sebab nak elak jem punya pasal...
dan alhamdulillah...x jem pon walaupon banyak keta..
dan aku selamat sampai...dalam kol 7.30...lambat sket sebab kebulur dan berhenti makan kat restoran jejantas.

Sampai2 bandar batu pahat je terus gi florist cari bunga untuk En.Bf..saja je sbb nak bg blueberry cheese tart skali..nak nampak cantik aku + ngan bunga...

malam tu kitaorg tengok movie...erm..ADNAN SEMPIT...gila berdekah..
pergilah tengok..x rugi pon...aku yang sangat stress ni pon terus hilang rasa beban kat kepala ni..ketawa memanjang...huhuhuhu2
untuk orang2 batu pahat..gi tengok kat MBO square one...sebab audio system dia superb...the best berbanding GSC summit & BIG CINEMA BP mall...promote2 nih...(MBO x nak amik i jadi duta ke?hahaha...leh tengok wayang free)

sebelum tu gi makan kat REngit Cafe...
haha2 korang tengok gambar aku kat bawah ni ngan En.Bf...bukan nak cemolot ea....aku je poyo..masa ni mulut masing2 penuh sebab kunyah fish n chips..jadi aku cakap ngan dia nak amik gambar mulut tengah penuh lah...dan En.BF pon layankan kehendak aku..makanya terhasillah gambar yang agak mengelirukan nih..muahahaha..


Eh..En.Bf muncung kau x agak2 ek?kau slalu cakap muncung aku macam muncung itik..kau tu lagi dasyat macam muncung angsa....

No comments: