Sentuhlah saya

05 February 2010

Lepas kena urut...

Salam....
indahnya di hari jumaat...
kalau dah sihat semua indah kan?kan?
semalam sampai2 je rumah atok aku dah lepak...
lembik...

Pastu atok aku urutkan sket...supaya lega...
lama2 dia plak yang risau sebab urat aku keras sangat..
berbunyi2...
hujung2...dia ajak aku berurut peteng semalam gak...
muahaha..
hasilnya,hr ni aku sihat dan cergas...
fuh..alhamdulillah...
lena gila aku tido malam tadi...

tapi memang azab lah masa kena urut...
gila kuat makcik tu urut..
menjerit2 aku...
nasib je lah kaki aku pendek kan...kalau panjang da lama makcik tu kena terajang...
sakittttttttttttttt sangat dia urut aku...pas tu siap bebel2...
dah lama x berurut memang lah semua urat keras macam dawai...

sekarang demam da x da,
yang tgl hanyalah batuk dan selsema...fuh...seksa r gak..tapi syukur.
sekurang2nya badan dah x sakit2 lagi...

owh..cik senah terima kasih ye sbb urut kita...... (T_T)

No comments: