Sentuhlah saya

09 February 2010

Main Bowling....

Salam,
Happy tuesday babes...
hr ni aku nak cerita pasal sabtu hr tu..agenda selepas menghadiri kenduri aqeen.
kan aku ada cakap dalam entry sebelum ni,
aku berempat..hah..la ni aku nak cerita pasal main bowling pakai baju kurung...
korang pernah buat?..hahaha2..aku gamble je nak main sebab...pompuan2 nih semua nak main gak....


Dayang + aku +Dayah...ayu x termasuk dalam gambar nih..
masing2 muka exited nak main bowling....
Kakak kat kaunter bowling....

Kasut untuk kami....
Macam snow white kan dayah baling bola....
Hah turn aku plak....pompuan baju hijau ni ler ayu...
merangkap sifu bowling aku...muahahaha...
Aku cover baik punye beb...sebab takut baju tetas...hahaha...nanti mama aku marah lagi...dia kata baju aku dah banyak tetas sebab aku ni melangkah x tau slow2...
Nilah agenda yang x tersengaja hari tuh..
sebab dah x tau nak ke mana,kitaorg layan r bowling..
tapi serius wei..semua orang dalam bowling siap terdiam & tengok kat kitaorg...
kakak kat kaunter tu pon siap macam x percaya je kitaorg nak main bowling..
muahahaha...aku kalau kuar dengan manusia2 jenis tak kisah macam diaorg ni...
memang senang lah perjalanan lepak kitaorg...
kalau kuar dengan jenis yang sket2 seganlah...
malu lah..mati lah mak...x kuasa noks aku nak layan...
Sedih ni...awal bulan mac ayu dah nak balik aussie....hoh...beb jom main bowling lagi.. :-p













4 comments:

{ Miss Syahira } said...

assalamualaikum.

beb! bestnya..
sabtu lepas aku berzikir je sepanjang hari sebab kerja.
huk huk.
sedih nok! tak dapat join korang. isk.
cuti chinese new year lepak jom.
aku paksa ni! ha ha ha.

Lyn Yusoff said...

omg!!! korang main bowling pakai baju kurung?? giler gigihnya.. hahahah
kak lyn pernah tgk gak ada org main bowling pakai baju kurung, kelakar siottt... kitorang yg gelak terlampau... hahahhaa

DawaiKokot said...

ko balik awal ekk...
aku smpai uma akin dlm kul 3lebeh..tgk2 yg ade bape ketul jek dak ni....
xdapat jumpa kamu...

syazana said...

Cik Syahira:
Ayu ada bgtau gak kau x leh cuti,chinese new year ni ayu kat kl lah dari 12-14hb...kau cuti lama x ?hehehe..best beb aku asyik gelak macam syaiton je...


Lyn Yusoff:
x rancang pon k.lin..kitaorg terpusing2 dekat shopping complex tu...nampak bowling x penuh,layankan aje..hehehe2..best gak cuma agak terbatas lah sebab pakai kain kan.

Dawai:
aku gerak area 2.30p.m...
hah tu lah yang datang x brapa ramai..lagipon aku x saing budak2 sks.