Sentuhlah saya

12 February 2010

Tak perlu baca entry ini...

Habis satu masalah..
masalah lain pulak timbul...Ya! Allah...bglah aku kekuatan...
supaya aku x simpan dendam dan marah2...
hati aku betul2 sakit...betul2 marah....

Kenapalah perangai kau mcm ni...
kenapalah kau menyusahkan aku ngan sham...

lagi 2 minggu nak hujung bulan baru kau cakap kau nak keluar dari rumah ni...
mana aku ngan sham nak cari orang lain dalam waktu terdekat...
kau boleh cakap...

"bayar je lah sorang RM235....bukan lama pon dok sini lagi,tinggal 2 bulan je lagi kan..."

kepala hotak kau...
ni bayar RM157 sebulan pun kitaorg berkira2...
banyak nak kena tambah tu RM80...
duit belanja dapur aku ngan sham sebulan....

tu pon terlebih kalau aku ngan sham cuma shopping kat pasar malam je...
lain kali tolonglah buat keputusan tu fikir untuk orang lain sekali...
kenapalah kau x cakap awal2 nak berambus dari rumah ni...
kenapa dah saat2 akhir baru nak cakap...

aku x tau lah kau ni jenis pompuan camana...
menyusahkan...aku betul2 bengang ngan kau...
yang lepas kau dah cari pasal sekali..
la ni kau buat hal lagi...

kali ni memang aku x kan tolak ansur ngan kau...
boleh jalan lah dengan kau...
aku memang x ingin nak tengok muka kau lagi...

mulut je poyo macam gamble sangat...
nak cakap dengan aku pon takut..
apasal takut aku tumbuk muka kau yang perasan cantik tu?
atau takut aku maki sampai telinga kau tanggal?

sorrylah beb...
nak bercakap ngan kau pon aku dah x ingin....

kalau setakat pompuan pengecut macam kau...sorry...

kalau gentle cakap lah awal2....
aku x kan marah macam ni skali...
ni x dah dekat hujung bulan baru nak cakap...

Dah r aku x kerja...
sham plak banyak tanggungan..
dulu kau janji nak stay sampai kita habis belajar...
pergh...mulut kau macam haram ek...

eh pompuan lg satu aku nak cakap...
kalau x pandai menipu..baik kau jangan menipu...
sebab kau sendiri yang kantoikan...
baru je menipu...selang 5 minit aku tanya lagi dah lain plak jawapan kau...

macam ni je lah...
memang aku sangat marah...
tapi aku rasa lega ...
x tau knapa....
aku akan pindah balik johor...dan aku akan naik upm kalau lecturer nak jumpa aku je...
terpaksalah merempat kat upm ni...

Sham tengah usaha cr rumah lain @ bilik kat sekitar serdang nih...

Sham,aku mintak maaf sebab x leh nak stay ngan kau lagi...
erm..nanti aku mesti boring sebab x da sapa nak teman aku masak...
x da sapa nak kongsi resepi ngan aku...
x da sapa nak borak2 pasal memasak...
dan yang paling penting lunch hour kena tapau..benci~

Tapi x pelah Sham...aku reda kalau pompuan tu menyusahkan kita..
mungkin ada hikmahnya....
nak marah2 pon x guna...
masing2 dah besar...
apa salahnya dia cari pasal..
aku layankan...nak sangat kan...
jangan kata aku x da timbang rasa plak...
betul cakap kau sham...sekarang kita kena fikir pasal kita plak...
sebelum ni kita sibuk kesiankan dia...
sekarang pandai2 lah dia...

2 comments:

lily lotus said...

aduhai. mmg manusia pendek akal laa gitu. sabar yer...

syazana said...

Alahai entahlah....
x tau nak cakap camana lagi...
yang penting kena selesaikan slow...thanx....memang tengah betul2 sabar lah ni.