Sentuhlah saya

04 February 2010

Selain En.Bf....

Salam,
hye...
Amacam tajuk aku?gempak...
macam aku ni pasang skandal je kan?
gilo nak memasang lelaki reramai...
kau ingat bf aku tu tunggul?
ada yang mati kena pijak karang hahaha2...
jangan main2,org yang nampak cool ni lagi ekstream dr orang riuh macam aku nih...

saja je cerita merepek2 kan?
okey...selain En.Bf yang aku cintai...aku cintakan minah ketot 2 orang ni...
Damia dan Dania...

Aku x brapa nak layan budak tau...pada aku lah..
tapi En.Bf cakap aku ni suka manjakan budak..ye ke?
aku paling3 benci kalau budak nangis...
hush...lagi r lau aku tengah tido.....
janganlah dengar budak merengek ke nangis...
lau baby tu aku consider r....
tapi ni nangis yang mengada2...

ikut hati memang aku sangkut kat kipas...
aku lau budak mengada2 aku memang x kan layan..
tapi lau budak pandai amik hati aku macam budak2 ketot ni buat..
kau cakap apa je..aku mesti tunaikan (ikut kemampuan aku gak)

Tapi Damia aku memang x berani nak bawak gi kedai...
gila kau..budak ni materialistik...
kau tahu....kalau ibu dia bawak gi jusco kat jb nun..
dia dah tau kat ne department toys,clothes,shoes...kfc...hoh gilos budak kecik ni...
kalau kau borak ngan dia dah macam budak 4 tahun....

Kenapa aku sayang...
ntah,aku akan sayang orang yang sayang aku...tu je jawapannya...
dr kecik aku dok sibuk mengulit dia...
kata atok aku...kalau dia dah lama x jumpa aku @ kalau dia balik kampong aku x da...
dia akan tengok gambar konvo aku dan tunjuk....

Damia: atok...tu along...along mana?
atok:along x da...dia x balik .
Damia:along kat A...L...

hah kau paham kenapa aku type A..L...maksudnya KL...
budak tu lidah x lembut lagi...

senang je nak umpan dia..kau belikan Vitagen..confirm dia ikut cakap kau...

Tapi Dania...dia belum pandai cakap...
kadang sedih dengar uncle din cakap berdua ngan Dania..

Uncle Din: cakaplah adik..ayah nak dengar adik cakap...kenapa x nak cakap sayang...

tapi Dania cuma senyum je...
sepanjang aku belajar Bm masa Degree...aku ada amik subjek psikologi...
memang ada budak2 yang lambat cakap...tapi dia cepat berjalan dan bijak...
dia bukan bisu,cuma BELUM NAK BERCAKAP...
sebab aku perhatikan...dia lebih suka memerhati orang lain...
tapi hr tu masa aku dukung dia nak lambai mama balik...dia sebut perkataan "bye"

terkejut aku noks...aku paksa dia ulang lagi..dia leh sengih2 je...

Dania sayangku...


Budak ni pakai tudung sendiri ok...bukan kitaorg pakaikan...


Damia,hoh...budak ni dah pandai mekap...kau tengok dia tepek compact powder atok aku...
dia pandai tiru gaya aku mekap..ye...




No comments: