Sentuhlah saya

18 February 2010

Miss my buddies

Salam...
HAppy Thursday...
huagh....hug n kisses for my readers...
miss u all damn much...

sorry ye...aku mendapati diri terperangkap dalam tahap kemalasan yang melampau...
cuti yang sangat bahagia...but now...aku dah ada kat upm...such a boring place..
hahaha...
mampos je kan kalau lec aku baca entry ni...

okey aku cuma nak tepek gambar reunion aku masa CNY hr tu...
jom layan gambar....

Aku&Awin...geng bas skolah....pompuan ni kalau layan aku punye lawak bodoh confirm berjuraian air mata sebab gelak...
MEntang2 dah 10 tahun x jumpa...masing2 sbuk berborak...

The red one is my blogger buddy
Muka pompuan jelita yang bahagia...hahaha sbb ketawa x berhenti
Aku saja nak tunjuk yang aku ni dah pandai main bowling...hehehe


Miskin lah diaorg kan bg aku kasut koyak

Kaki kami
Owh...aku rindu gila ngan manusia2 ni...
best sangat...yang syoknya...masing2 masih macam 10 tahun lepas...
bezanya...10 tahun lepas kitaorg amik pmr..
la ni da grad n masing2 ada kerjaya sendiri...
how i missed my old days....
wa...wa..wa...rindunya nak fly hostel.....







5 comments:

Lyn Yusoff said...

syaz,
ur fren awin tuh.. sebijik cam muka kawan kak lyn. cuma die bertudung jer.. hehhee

cik syahira said...

beb..
miss you too.
eh, aku pun updates pasal reunion tu tadi. wink. wink.

syazana said...

Lyn Yusoff:
Owh...ye ke?
tp kawan k.lyn sure sopan punyer...
kalau si awin nih jangan harap..punca syaz pengsan sbb ketawa...


Cik Syahira:
miss u damn much beb...hehehe
update jgn x update...

cik syahira said...

eh. kiut je aku duduk di sebelah emek tu. ha ha ha.

syazana said...

Cik Syahira:
ececeh..kau nak cakap kau dah kecik sbb pakai braces ye?hehehe~
aku pon nak pki gak lah kalau boleh kurus....