Sentuhlah saya

02 August 2010

Kemalasan....

Salam,
selamat tengah hari..
hoyeah..lama aku tak update..sbb malassssssssssssssssssssssssssssssss

sebenarnya aku banyak keja lain..
tb2 aku rasa mcm nak terminate FB account lah..
melekakan okey.

sekarang aku tengah tahan diri dari on FB..bahaya
kau tau knapa?sebab jurnal aku tak siap lg..
mampos je kan..poyo sem ni nak hantar tesis. =p

aku nak update pasal khamis lepas....
wakakaka....
basi sudah...
tapi tak peduli nak update gak..

wajah wanita jelita yang kebosanan mengadap kerja..dan kesunyian..
hahaha tak leh blah statement..
atenya lag bahagia sorang2 okey..
kalau En.Tunang ada huru-hara hidup aku kat opis..
2 benda je
(1)Dia sakat aku
(2)kitaorang bergaduh..sebab..dia punye mood swing2..hahaha



Ops!khamis kitaorg outstation ke klang..
keja punya pasal & nk cr duit untuk kahwin..
kahwin lagik..motip!
cari duit nak shopping baju raya..
hehehehe


kami berdua saja,
mula2 dia macam tak nak bawak aku,
sebab kitaorang segan dengan bos besar a.k.a bakal biras aku..
jd macam redha je lah nak berpisah selama tak sampai 24 jam..
tapi..hahahahaha haru..drama okey..
dia sms bos besar dan cakap nak bawak aku...
see..see...se...hahahahahaha
'takut i kena ngorat dengan orang lain ke bang?'
=p




Present....
my GIGOLO..hahahahaha
weih..
nak tau..hahahaha..
kejadah aku asyik ketawa je kan...
padahal tengah susah hati..
masa otw klang aku yang drive kereta..ye...manual okey..
diulangi manuallllllllllllll..
sejak azali aku paling tak suka manual sebab kalau jem sakitttttttttt..
dan sejak 5 tahun dulu aku tak pernah drive manual..sbb keta aku auto,
tapi kalau enjin diesel..aku suka sebab kalau terlepas clutch tak terus mati..dan nak masuk gear pon sonang =)
dengan bangganya aku memandu di KL..
amik kau hazabbbb jem di federal highway..benci...
keta mati 3 kali okey...3 kali tau..hahaha...
jadi,sapa2 yang berani mati je leh naik keta manual dengan aku..
setakat ni cuma En.Tunang yang berani bagi aku memandu manual.
ada bran...???????sila pelawa.. =)

2 comments:

lalink7 said...

isau aku nk pelawa..
ngeh ngeh ngeh..
nek moto la..

syazana said...

lalink7:
huahuahuahua..baik kau lupakan je nak pelawa aku okey..weih dah lama tak naik motor dengan kau.