Sentuhlah saya

03 August 2010

Again with her =)

salam,

what a sweet tuesday...
sweetlah kau ye..pagi2 buta perut dah kenyang menyantak soto daging..
muahaha..
update basi again...






my last date with my adorable buddy

same place,same time,same seat...
pompuan ni sudah jatuh cinta sama itu pelayan cafe...
muahahahahah..
*mati aku kalau dia baca ni..
hallooooo sayang kamu sudah pulang dr bercuti?






that day,
kitaorg jumpa lepas maghrib,
aku solat kat rumah En.Tunang.
sampai2 je kat BP mall,


my adorable buddy text me :
first text
'kat Bp mall baru nak solat'


second text
'sila orderkan nasi putih lemon chicken pelisssss,air nanti aku order..'
*pompuan ni kebulur rupanya

Third text
' Aku br nak turun kelaparan dowh.huhuhuhu'




MAsa ni aku baru je letak bontot kat cafe tuh..
hahaha..
dia sampai ting2 baru dapat menu..
haruslah menunggu lagi..
salah satu persamaan kami ialah..
bila lapar kami boleh jadi amukan berdarah..hahaha =p
mungkin dia lagi okey berbanding aku..
tapi serius kalau aku lapar aku boleh jadi gila sekejap.
tambah dengan emo bagai,silap2 boleh menangis..
hahaha..buruk perangai.


Jadi orang sekeliling sudah faham..
masalah mental aku...













Menu kami pada malam itu..nom..nom...


sedapkan..


whooohoo..lupa nak bgtau,sebelum aku kuar dating ni..ada drama antara aku dengan En.Tunang..


Aku:Abang,hr ni syg nak dating dengan syira tau..


En.Tunang:ermmm.....(senyap)


Aku:abang dengar tak ni?


En.Tunang:dah 2 kali tau syg dating dengan syira,dengan abang dah 2 minggu tak dating.(tarik muka)


Aku:lah..nak dating ke?awat tak bgtau awal2..


En.Tunang:Sayang tak ajak abang,sayang syira lebih dari abang..


Hahahhaa..bodoh okey masa ni..aku dah gelak gila2 tengok muka dia masam..apa ke hal dengan syira nak jeles...kejadah syira tu sejantina okey dengan aku,dia ada apa yang aku ada + nafsu kami adalah normal dan hanya untuk berlawanan jantina sahaja.Syira is my best buddy from 1998...so What THe..hahahahaha...


Mungkin aku tak perasan,yang lelaki ni ada 'sisi sensitif'.Mungkin aku alpa dan pandang remeh..erm..sorry ye En.Tunang.Hahahahahaha..now he feel what i feel....


Yang penting sudah berjimba hr sabtu lepas,owh..bilakah kamu mahu membelanja saya 'SALT'?


*owh dia sudah memberi syarat,sila siapkan jurnal dahulu sebelum bersuka ria,sudah diberi arahan keras oleh mama untuk menyiapkan tesis..*sigh

4 comments:

cik syahira said...

beb, this week kita date lg yer! kau pilih tarikh k. see you then, bye.

syazana said...

Cik Syahira:
tengok pada masa 'terbuang'.
nanti aku roger kau =)

cik syahira said...

ohye, sila visit ke rumah baru aku yer. mynameissyahira.blogspot.com
currently sedang under renovation. he3x

syazana said...

dah siap nanti sila bgtau ye.babe minggu tidak boleh dating.kita jumpa minggu depan?