Sentuhlah saya

24 August 2010

Demam yang tak mahu baik lagi

Salam,
selamat malam..

siang tadi,semalam dan kelmarin aku memang tak sempat nak update..
aku didatangi demam semenjak seminggu yang lalu..
sekarang masih batuk2 dan selsema.
Semalam En.Tunang sudah terkena virus2 daripada ku.

Jadi semalam kami berdua terpaksa bertemu dengan Pakcik doktor.
Dan semalam juga menjadi kali kedua aku amik ubat..
yang pertama hari tu minggu lepas masa kat klinik kerajaan..
la ni kat swasta plak.

Kenapa ye ubat batuk dari klinik kerajaan lagi sedap dan tak pahit.
Ubat batuk dari klinik swasta rasa agak pahit..
erk..tak leh telan..tak sodap..

Batuk dan selsema belum mahu berhenti..
jadi dari minggu lepas aku sudah menjadi penagih ubat batuk yang tegar kerana batuk masih tidak mahu pergi.

Wei..aku dah tak da mood mahu update..sila lihat gambar ubat saja..
babai..mahu tido sudah lalok..


2 comments:

Lyn Yusoff said...

get well soon dear...

syazana said...

Thanks k.lin.Tak larat dah ni hari2lalok makan ubat.