Sentuhlah saya

11 July 2010

Weekend =p

Salam,
selamat malam..

Hollaaa...
my weekend is superb..tapi jangan marah kalau aku update tanpa gambar...
malaaaaaas okey..

Love to be me..sebab aku pemalas nak mampos.. huahuahuahua * sila simbah dengan air panas.

Sunday?
great...spend my time with two beautiful girl...wth atok,mama and their bibik.
what should i say?
he.....ea....ven.....or he.....ll....

hahaha =p
heaven when they stop doing something,when i shout....

'Damiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,jangan main tangga along cubit karang..'

atau


'Adikkkkkkkkkkkkkkkk.....jangan main panas along cubit karang'

kau rasa?

yang jadi hell bila aku jegil2 mata je Damia dah nanges..harus r aku lagi jerit2..hahaha
terus je cari mama aku...

'mak uda...mak uda...along marah..wa..wa..wa..wa..'

ceit,nangis je cari mama aku.tak cari pon ibu dia.

owh..ibu n ayah dia ada hal kat KL,sbb tu aku jadi Mandur bibik.

BUkan mudah nak jaga budak ok.
lagi2 anak orang.
kalau anak aku,aku ingat leh hilang sabar.
ni pon tekak aku dah perit dok terjerit2.


Mau tak hilang suara,
budak2 mana tau bahaya,main ikut suka.
bibik plak jenis slow,tak leh nak berlari,
aku?
kalau tak sempat kejar aku jeritkan aje,
kalau tak aku kejar sambil jerit + mata aku dah terbeliak besar.

Tapi aku bukan jenis hipokrit,
depan mak pak diaorang lau tak betul pon aku jeritkan aja.
peduli apa,bukan aku pukul pon.

kadang2 budak2 ni nak kena kawal percakapan dan pergaulan.
bila Damia dah pandai guna kata ganti nama 'aku',
aku memang terus marah2 dia.
masa tu depan mak pak dia okey,
tapi makcik n pakcik aku cool,
tau sbb aku sayang anak diaorang dan tegur untuk kebaikan.

ada masa aku manjakan,
ada masa aku kena bertegas.

Tapi dr feedback yang aku dapat...
aku adalah garang..hahahaha keji...

okey...tu je aku nak bgtau..
tb2 ending macam hars... kan?
aku dah penat,bye2 =p

No comments: