Sentuhlah saya

24 July 2010

Dating with another special bf =p

Salam,
selamat pagi..
owh..indah betul pagi ni.
alarm aku bunyi kol 6.30 pagi..
relax2 saja aku leh tarik selimut dan sambung tido sampai pukul 8..huahuahuahua..

HAri ni aku keja okey,
half day dan aku mintak balik awal dari waktu yang sepatutnya =p
dan my bos kata 'boleh'
suke~

dah lah kol 9 br sampai opis,
sebelum kol 1 da nak blah balik..
hahaha =p
tak pe bos sayang aku..
*sila jangan ambil kesempatan

Malam semalam aku berdating dengan another special bf ye..
bukan BOF FRIEND TAPI BEST FRIEND..
hahaha

thanks buddy..love u damn much sebab lepak2 ngan aku...

owh menu kami..aku amik set of the day,minah tu amik 'roti pulau'.ek..aku tak ingat apa namanya yang penting ada perkataan 'Island'.gasaklah janji sedap.Pagi2 lagi kitaorang dah deal,'tempat sama dan waktu yang sama serta seat yang sama'...yang penting di Rengit Cafe bertempat di Bp Mall..weih aku suka pergi sini,sebabnya?banyak sebab....especially time offer..hahaha





cuma semalam banyak sangat insiden yang tak leh nak dielakkan.jadi kami takda lah nak borak lelama sangat.masih ada masa apa,dia punye jawatan makcik sayur tu masih available.selagi dia wujud kat Batu pahat ni,bila2 masa saja boleh dating kan?kan?kan?kan?




we have funny chit chat,gossips....and lots of laugh...
*beb tiba2 aku rasa sedih kalau aku kahwin nanti,waktu dating kita mesti berubah.huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ops!yang ni dah lama beli,
isnin lepas lagi aku dah merembat bendani..
eyeshadow from elianto..
MAC?tunggu gaji bulan ke-5..
yang kat dalam koleksi pon tak habis2 aku pakai.
aku tak tau semenjak bila sangat obses dengan eyeshadow.
tapi tak da lah aku beli banyak2,
beli yang aku rasa perlu dan aku suka je.
Elianto ada buat offer,50%-70%
jadi aku pon lihat2 apa yang aku suka,
beli2 buat cover stock *motip nak menghabiskan duit.
Tak mahal,lepas diskaun dua2 benda alah ni br RM belas2 je..
ops!aku tak bgtau En.Tunang,duit tu dia bg suruh isi minyak keta..
hahahahahaha....
erk..insiden sentap masa outstation tuh aku update nanti lah...
bye..nak buat keja,karang bos naik mati aku kena marah.
(^_^)


No comments: